Hopp til innhold

[Annonse] - Taylor Roadshow (Avsluttet) Tirsdag 4. Okt Kl 18:30

5 replies to this topic

#1 Backstage Musikk

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 28 Innlegg:

Skrevet 30.09.2011 - 20:05

Postet bilde
Vi på Backstage Musikk i Sandvika er heldige nok til å få være være de første noensinne til å være vert for Taylor Road Show i Norge!

Tirsdag 4. Oktober kl 18.30 braker det løs!
Det kommer til å bli en fantastisk kveld der du kan prøvespille og lære om et vanvittig antall av Taylors Gitarmodeller. Det blir foredrag om treverk, kroppsformer, gitarkonstruksjon, og hva som skiller Taylor fra andre gitarmerker. Dette vil du ikke gå glipp av!

Se www.backstagemusikk.no for mer informasjon!
Velkommen til en uforglemmelig gitaropplevelse!

Postet bilde

Edit: Har fjernet prisene og informasjonen om modeller for ordens skyld, i.o.m at roadshowet er over. Varme gratulasjoner til alle som kjøpte seg Taylor i forbindelse med eventen vår! :-)

Dette innlegget har blitt endret av Backstage Musikk: 05.10.2011 - 10:08

Backstage Musikk holder til i Sandvika (rett utenfor Oslo) og er forhandler av det meste mellom himmel og jord innenfor musikkinstrumenter og tilbehør.

Kort fortalt kan vi skaffe alt, og det er bare å spørre. Til informasjon er det Morten Larsen (som også har en privat profil på forumet og er selvutnevnt propagandaminister) som styrer denne kontoen. Hvis du har noen som helst positive eller negative tilbakemeldinger har vi veldig lyst til å høre fra deg!

#2 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2068 Innlegg:

Skrevet 30.09.2011 - 20:26

Og for de som det måtte passe bedre for, Taylor showet er på Sørlandet 2 dager etterpå, 6. Oktober utenfor Kristiansand.

Dette innlegget har blitt endret av askret: 30.09.2011 - 20:35

Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!

#3 Morten Larsen

Propagandaminister

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 30.09.2011 - 21:33

Vis innleggaskret, 30.09.2011 - 20:26, skrev:

Og for de som det måtte passe bedre for, Taylor showet er på Sørlandet 2 dager etterpå, 6. Oktober utenfor Kristiansand.
Det er korrekt, og for ordens skyld også i Harstad 5. Oktober. ;-) Men gitarene og prisene i annonsen er i forbindelse med showet til Backstage i Sandvika. Kjekt å få presisert. Dette arrangementet bør man ikke gå glipp av!
Medeier og gitaransvarlig på Backstage Musikk i Sandvika og på Jessheim - www.backstagemusikk.no

*Disclaimer*
Ytringene mine på dette forumet er mine private og er ikke nødvendigvis representative for Backstage Musikk sine standpunkt eller meninger.

#4 Troll

Strange Deja Vu

• *Støttemedlem
  • 10560 Innlegg:

Skrevet 01.10.2011 - 14:34

Taylor Big Baby – 3.722,-
.. Seriøst?? Er jo nesten det jeg betalte for min brukt.. :lol:
'09 Schecter Blackjack ATX C-1
'08 Schecter Hellraiser C-7 NT
'05 Epiphone LPC m/ EMG 60/81
'XX Taylor BB akkustisk
Marshall JVM, Madamp AM15MkII > Framus 212V30 > custom 1x12 V30 >> PODXT ms, UX1

#5 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2068 Innlegg:

Skrevet 01.10.2011 - 14:56

Gode priser fra Backstage! Har ikke sett noe lignende fra den lokale her nede....
Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!

#6 Backstage Musikk

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 28 Innlegg:

Skrevet 02.10.2011 - 16:42

Vis innleggTroll, 01.10.2011 - 14:34, skrev:

Taylor Big Baby – 3.722,-
.. Seriøst?? Er jo nesten det jeg betalte for min brukt.. :lol:

Vis innleggaskret, 01.10.2011 - 14:56, skrev:

Gode priser fra Backstage! Har ikke sett noe lignende fra den lokale her nede....
Joda, vi er ganske fornøyde med prisene selv! :-) Responsen har jo vært enorm, så jeg har måttet rebestille mange gitarer som har blitt forhåndssolgt i helgen. Det er rett og slett spesielle innkjøpspriser i forbindelse med roadshow som gjør at vi kan selge gitarene så rimelig. Det kommer faktisk aldri til å finnes rimeligere Taylor-gitarer i Norge enn akkurat nå frem til 4. oktober, og det er jo litt gøy. :-)

Er det forresten noen som har spørsmål om enten Roadshow eller Gitarer, så er det bare å ta kontakt, enten i tråden her, på morten@backstagemusikk.no eller på PM.
Backstage Musikk holder til i Sandvika (rett utenfor Oslo) og er forhandler av det meste mellom himmel og jord innenfor musikkinstrumenter og tilbehør.

Kort fortalt kan vi skaffe alt, og det er bare å spørre. Til informasjon er det Morten Larsen (som også har en privat profil på forumet og er selvutnevnt propagandaminister) som styrer denne kontoen. Hvis du har noen som helst positive eller negative tilbakemeldinger har vi veldig lyst til å høre fra deg!