Hopp til innhold

[Annonse] Fire&Stone Premium Coated Strings

1 reply to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 10.09.2011 - 14:02

Fire&Stone Premium Coated Strings

Det hevdes at disse føles naturligere og har mere nystrengsklang og overtonespekter en tilsvarende konkurerende produkter. Prøv dem og finn ut hva du synes!!!
Har 10-46 og 10-52 på lager

Kun 125,- pr. sett

Postet bilde

PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 22.10.2011 - 10:24

Ok - ingen som tør teste. 100,- pr sett i en begrenset perioda da :)
PowerGuitar.no
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen