Jeg har en del slides på butikken - som ble kjøpt inn som en del av en rekvisitapakke (strenger, plektere o.l.). Men siden slidegitarister ikke akkurat er de som renner ned dørene på denne butikken, selger jeg disse billig unna.
Kun 50,- pr stk. Har ikke veid dem, men regner med det blir ca. 20,- i porto om man bestiller en.
Glass-slides
Clayton Glass slides are available in 3 sizes. Each comes with a protective case to protect your slide from breakage. Each slide comes with a “Bottleneck Slide Technique” instruction sheet, so that you can get the most out of your slide.
Har 3 størelser: small, medium og large
Chrome Socket-slides
The Clayton Socket Slide has turned what musicians have known for decades into a reality. Sockets have been known to make great guitar slides due to their 12 star interior gripping. We have enhanced the traditional socket by extending the length and opening up the other end. This slide locks onto your finger, giving you more control and comfort during play. Made of heavy chrome.
Har 2 størelser: medium og large
PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer //
DBZ gitarer //
Buddy Blaze gitarer //
Laboga forsterkere //
Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler //
Mad Professor pedaler //
Aurora fargerike strenger //
Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til
rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen