En søt, liten og lettspilt superstrat. Lockingtuners, HSS-oppsett, flytende bro, master tone, master volume og 5-veis pickupswitch. Singlecoilsa er stock og helt greie. Humbuckeren er byttet ut med en Seymour Duncan SH-4. Denne har støtte for coilsplit, men den er ikke koblet med det. Hvis kjøper ønsker det kan jeg bytte ut volumpotet med et som har switch og koble opp coilsplit også. Jeg kan gjøre jobben gratis, men kjøper betaler for pot og porto. Tror dette er rundt 150kr. En allsidig gitar som duger til det aller meste og låter fint både clean, med litt vreng og med masse vreng.
Selges også for å kunne finansiere innkjøp av ny kassegitar da jeg nylig har fått meg en annen humbuckergitar og har en strat fra før, så den vil nok dessverre lide av lite spilletid. Denne ble også kjøpt brukt av en forumitt i våres en gang. Fri for kosmetiske og tekniske skader.
Denne kan prøvespilles i Horten. Kommer med godt polstret gigbag, så kan sendes over det ganske land.
Ønsker 3000,- for denne, og da spanderer jeg frakt. Noe prisreduksjon ved henting i Horten/Tønsberg
Er det noen spørsmål er det bare å fyre løs her i tråden eller på PM. Interesserte kjøpere kan sende meg PM på forumet. Er innom flere ganger daglig, så svarer raskt. Er åpen for bud
Dette innlegget har blitt endret av Duckling: 02.01.2012 - 16:49

Denne tråden er låst