Hopp til innhold

[SOLGT] Sterling by MusicMan Silo 30

15 replies to this topic

#1 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 07.09.2011 - 17:20

Selger en Sterling by Musicman Silo 30 som ser slik ut:
Postet bilde

En søt, liten og lettspilt superstrat. Lockingtuners, HSS-oppsett, flytende bro, master tone, master volume og 5-veis pickupswitch. Singlecoilsa er stock og helt greie. Humbuckeren er byttet ut med en Seymour Duncan SH-4. Denne har støtte for coilsplit, men den er ikke koblet med det. Hvis kjøper ønsker det kan jeg bytte ut volumpotet med et som har switch og koble opp coilsplit også. Jeg kan gjøre jobben gratis, men kjøper betaler for pot og porto. Tror dette er rundt 150kr. En allsidig gitar som duger til det aller meste og låter fint både clean, med litt vreng og med masse vreng.

Selges også for å kunne finansiere innkjøp av ny kassegitar da jeg nylig har fått meg en annen humbuckergitar og har en strat fra før, så den vil nok dessverre lide av lite spilletid. Denne ble også kjøpt brukt av en forumitt i våres en gang. Fri for kosmetiske og tekniske skader.

Denne kan prøvespilles i Horten. Kommer med godt polstret gigbag, så kan sendes over det ganske land.

Ønsker 3000,- for denne, og da spanderer jeg frakt. Noe prisreduksjon ved henting i Horten/Tønsberg

Postet bilde
Postet bilde
Postet bilde

Er det noen spørsmål er det bare å fyre løs her i tråden eller på PM. Interesserte kjøpere kan sende meg PM på forumet. Er innom flere ganger daglig, så svarer raskt. Er åpen for bud Postet bilde

Dette innlegget har blitt endret av Duckling: 02.01.2012 - 16:49

If you want love, buy a dog

Plastic Paddies

#2 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 05.10.2011 - 04:08

Bump.

I pengenød, så ved hurtig avgjørelse og forskuddsbetaling går denne for 2750 inkludert frakt, og med originalpickuper fra en amerikansk Fender strat i neck og midt-posisjon.

Plastic Paddies

#3 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 12.10.2011 - 04:42

2500, samme betingelser som forrige post

Plastic Paddies

#4 gromit

Viderekommen

• Medlemmer
  • 110 Innlegg:

Skrevet 24.10.2011 - 13:49

Bare lurer, har disse de samme gode halsene behandlet med våpenolje som EBMM USA gitarene?

#5 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 24.10.2011 - 14:51

Det er jeg faktisk ikke sikker på. Har dessverre ikke prøvd annet enn enn en JP-modell fra EBMM, og den prøvde jeg så lite (da jeg ikke likte halsprofilen) at jeg ikke husker hvordan halsen var behandlet på den.

Uansett, denne har en ulakkert hals, men den er behandlet med ett eller annet. Jeg aner ikke hva, dessverre. Det er ingenting som blir sticky når man blir svett på henda hvertfall.

Plastic Paddies

#6 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 30.10.2011 - 23:09

Ingen?

Plastic Paddies

#7 supertosse

Nybegynner

• Medlemmer
  • 5 Innlegg:

Skrevet 03.11.2011 - 16:32

Kor gamal er den?

#8 gromit

Viderekommen

• Medlemmer
  • 110 Innlegg:

Skrevet 04.11.2011 - 16:20

2500 er en god deal, Jeg skriker litt inni meg hver gang jeg ser nybegynnere kjøpe slike gitarpaker som bare er søppel, når det finnes gode brukte gitarer til samme pris.

#9 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 04.11.2011 - 17:24

Vis innleggsupertosse, 03.11.2011 - 16:32, skrev:

Kor gamal er den?
Jeg vet ikke helt nøyaktig, da jeg kjøpte den brukt, men den er fra i år. Selger la den ut på finn 13.mars, og omtalte den da som "helt ny". Den har vært i mitt eie siden månedskiftet mars/april.

Dette innlegget har blitt endret av Duckling: 02.01.2012 - 16:50

Plastic Paddies

#10 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 12.11.2011 - 04:56

Komigjenogkjøpdenneda!

Plastic Paddies

#11 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 19.11.2011 - 19:41

Ey! Træng pæng! 2500 er en latterlig pris for denne gitaren med oppgraderte pickups!

Plastic Paddies

#12 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 14.12.2011 - 02:44

Juletilbud! 2k for gitaren ved handel før julaften og forskuddsbetaling!

Plastic Paddies

#13 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 27.12.2011 - 11:21

Pokker så tregt dette skulle gå da. Opprettholder prisen på 2k som et romjulssalg. Løp og kjøp!

Plastic Paddies

#14 El_Aba

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 203 Innlegg:

Skrevet 30.12.2011 - 12:23

Er denne egna for en tiåring?

- Bogner Alchemist head + 212 Framus kab
- Ltd Viper 400
-gammal Squire Strat
-Jasmine-sak
-Gammel Peavey austin?
-Roland cube20
-div pedaler

#15 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6067 Innlegg:

Skrevet 02.01.2012 - 01:29

Det kommer vel litt an på tiåringen. Den har jo 25,5" skala som en vanlig strat, men jeg opplever halsen som noe lettere å holde rundt, selv om jeg ikke kan oppgi eksakte mål for å underbygge denne påstanden. Kroppen er jo også mindre enn en vanlig strat, så det kan jo hjelpe på den helhetlige følelsen.

Det kommer jo også an på hvor dedikert og interessert tiåringen er. Om det er en tiåring som ikke er veldig liten, og som faktisk har stor interesse av å spille gitar er det nok ikke noe i veien for å starte med en fullsize med én gang, og da tror jeg nok denne kan være et vel så godt alternativ som noe annet :)

Plastic Paddies

#16 Heilage

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 315 Innlegg:

Skrevet 02.01.2012 - 01:42

Er denne fortsatt til salgs? :)

EDIT: Strengt talt er jeg veldig interessert, send PM om du fortsatt vil selge. :)

Dette innlegget har blitt endret av Heilage: 02.01.2012 - 01:45

Jeg liker også musikk uten gitarer. The horror!
----
Breedlove Passport DMM/e // Cort AD810
Jiwestone Les Paul Custom (Black w/ Gold HW) // BC Rich Warlock Bronze (Black) // Squier Classic Vibe Stratocaster '50s (Olympic White)
iMac 24 // Line6 POD UX2 // Behringer MS40 // SE Electronics sEX1