Hopp til innhold

[Annonse] PowerGuitar.no lanserer online rekvisitabutikk

17 replies to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 13.08.2011 - 14:00

Da har jeg opprettet en online rekvisitabutikk for PowerGuitar.no der man kan bestille strenger, kabler, plektere, pedaler o.l. Har ikke fått inn hele sortementet enda, men det kommer etter hvert.

Har brukt en ekstern tjeneste for å sette opp shoppen, så jeg har ikke full kontroll over layout og funksjonalitet, men tror den skal funke greit (så får vi bare tåle litt engelsk her og der).

For betaling brukes PayPal.

Rekvisitabutikken finner dere her: http://shop.powerguitar.no
PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 13.08.2011 - 20:22

Tar gjerne imot forslag, kommentarer og andre tilbakemeldinger!

#3 kristoffereide

Kønig

• Moderators
  • 2997 Innlegg:

Skrevet 13.08.2011 - 20:27

Hva med produkter til de produktene du selger? Stickers, skjorter, bagger, kasser, osv til Laboga, Mayones og Diamond? Og swag med Powerguitar.no på? Jeg er en tskjorteelsker og har bare én May-skjorte, noe som i seg selv er en tragedie! Skulle gjerne hatt labogaskjorter, et dustcover til ampen osv
*Relativt fantastisk*
Tilgi mine mange skrivefeil, jeg bruker iPhone...

Feedback for kjøp/salg
www.eanalog.com

#4 hkurt

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 1211 Innlegg:

Skrevet 13.08.2011 - 21:44

Tror kanskje du kan gjøre lurt i å tilby produkter tilhørende produktene du selger, som også helst må ligge til slikt at de er lette å finne.
F. eks. Selger du pedaler kan du legge ved link eller bilde ved siden av f.eks korte jacker, strømforsyning og andre ting som kan brukes sammen med produktet.
Litt ræva forklart men håper du ser tegninga. Har savnet slikt når jeg har sett på div ting og tang.

Dette innlegget har blitt endret av hkurt: 13.08.2011 - 21:46

Wee...

#5 denyeverything

Psychojazz

• *Støttemedlem
  • 1581 Innlegg:

Skrevet 13.08.2011 - 22:30

Vis innleggkristoffereide, 13.08.2011 - 20:27, skrev:

Hva med produkter til de produktene du selger? Stickers, skjorter, bagger, kasser, osv til Laboga, Mayones og Diamond? Og swag med Powerguitar.no på? Jeg er en tskjorteelsker og har bare én May-skjorte, noe som i seg selv er en tragedie! Skulle gjerne hatt labogaskjorter, et dustcover til ampen osv

Enig. Jeg har ikke en eneste mayonestskjorte, og jeg liker litt klistremerker på gitarkassene. Kunne forsåvidt også tenkt meg en annen type kasse til mayonesen, så... :)

#6 basstom

#&"%€&#

• Medlemmer
  • 946 Innlegg:

Skrevet 13.08.2011 - 22:47

Testa litt, og i handlevogna vises summen med 10 desimaler isteden for 2. Når en går videre til paypal vises det riktig, både varekostnad og frakt. Tenkte jeg skulle si i fra hvis ikke du hadde lagt merke til det selv :)

#7 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 15.08.2011 - 11:21

Vis innleggkristoffereide, 13.08.2011 - 20:27, skrev:

Skal prøve å få inn litt slikt etter hvert, men det er ikke ting jeg for tiden har på lager. PowerGuitar.no tskjorter burde jeg fått laget da :)

Vis innlegghkurt, 13.08.2011 - 21:44, skrev:

Tror kanskje du kan gjøre lurt i å tilby produkter tilhørende produktene du selger, som også helst må ligge til slikt at de er lette å finne.
F. eks. Selger du pedaler kan du legge ved link eller bilde ved siden av f.eks korte jacker, strømforsyning og andre ting som kan brukes sammen med produktet.
Litt ræva forklart men håper du ser tegninga. Har savnet slikt når jeg har sett på div ting og tang.
Forstår hva du mener. Er ikke støtte i det systemet jeg bruker for å sette opp relaterte produkter, men jeg kan jo legge inn lenker for hånd.

Vis innleggdenyeverything, 13.08.2011 - 22:30, skrev:

Enig. Jeg har ikke en eneste mayonestskjorte, og jeg liker litt klistremerker på gitarkassene. Kunne forsåvidt også tenkt meg en annen type kasse til mayonesen, så... :)
Det er jo fullt mulig å høre med meg ang. kasse (og forøvrig allt mulig annet) uten at den ligger i nettbutikken da ;)

Vis innleggbasstom, 13.08.2011 - 22:47, skrev:

Testa litt, og i handlevogna vises summen med 10 desimaler isteden for 2. Når en går videre til paypal vises det riktig, både varekostnad og frakt. Tenkte jeg skulle si i fra hvis ikke du hadde lagt merke til det selv :)
Jeg har lagt merke til det og meldt fra om det selv - så får vi håpe de fikser det.

#8 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11770 Innlegg:

Skrevet 15.08.2011 - 12:27

For meg er den røde skriften på den grå bakgrunnen under produktene ekstremt lite lesbar. Ser nesten "3D uten at man har på brillene"- ut på mine småslitne skjermer her på jobben.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#9 embedded

Grudgesludge

• Medlemmer
  • 1594 Innlegg:

Skrevet 15.08.2011 - 12:41

Bra dette. Fått mer info når ArmorGold kablene kommer?

#10 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 15.08.2011 - 12:55

Vis innleggCastorFiber, 15.08.2011 - 12:27, skrev:

For meg er den røde skriften på den grå bakgrunnen under produktene ekstremt lite lesbar. Ser nesten "3D uten at man har på brillene"- ut på mine småslitne skjermer her på jobben.
Ok - da skal jeg se på fargevalget :)

Vis innleggembedded, 15.08.2011 - 12:41, skrev:

Bra dette. Fått mer info når ArmorGold kablene kommer?
Forhåpentligvis får jeg første ladning inn om 2 ukers tid (i verste fall 4 ukers tid)...

#11 embedded

Grudgesludge

• Medlemmer
  • 1594 Innlegg:

Skrevet 15.08.2011 - 12:59

Høres bra ut :) Ser frem til dette.

#12 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2068 Innlegg:

Skrevet 09.10.2011 - 18:34

Hadde ikke du noen råtøffe gitarreimer i butikken da?? Finner ingen jeg...
Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!

#13 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 10.10.2011 - 14:25

Vis innleggaskret, 09.10.2011 - 18:34, skrev:

Hadde ikke du noen råtøffe gitarreimer i butikken da?? Finner ingen jeg...
Nei si det. Har ikke fått jobbet så mye med rekvisitabutikken :(

#14 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2068 Innlegg:

Skrevet 10.10.2011 - 14:39

Så gitarreimer kan jeg ikke kjøpe av deg?
Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..

#15 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 10.10.2011 - 22:18

Jo selvfølgelig :)
Har 4 stk. fete Heavy Leather NYC reimer inne.

#16 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2068 Innlegg:

Skrevet 10.10.2011 - 22:21

Mener jeg har sett noen bilder og priser på de, men har ikke klart å finne de igjen...
Har du noe å legge ut, eller en link til noe?
Trenger noe som passer Snakebyten min...

#17 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 10.10.2011 - 23:13

Here ya go: http://www.finn.no/f...nnkode=29808948

#18 AndreasS

Nybegynner

• Medlemmer
  • 56 Innlegg:

Skrevet 20.10.2011 - 00:28

Har dere kommet noe lengre med Carvin?