Hopp til innhold

[Annonse] Armor Gold Cables - Great tone, low noise, virtually indestructible

25 replies to this topic

#21 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11770 Innlegg:

Skrevet 04.03.2012 - 00:11

Jeg er nå den lykkelige eier av en kabel.
Vi bare si at den er veldig fin, ser skikkelig solid ut, og det er den nok også, uten at jeg har slitt så mye på min.
Alle krympestrømper og slikt er satt på med stor presisjon, og de er skikkelig tighte og fine. Ikke noe slurvearbeid å se noe sted.
Har testet den, og den låter som en god kabel skal gjøre. Nå har ikke jeg noen gang hatt gullfargete flaggermusører, og dessuten er ikke hørselen det den engang var, så jeg skal nøye meg med at lyden er aldeles i vater.

Trenger jeg flere gitarkabler, ville jeg ikke nøle med å kjøpe flere av denne typen.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#22 Alfi27

Detektiv Perry

• Medlemmer
  • 2069 Innlegg:

Skrevet 05.03.2012 - 19:50

Hele oppsettet mitt består av disse kablene, som er gitar -> tuner -> noisegate -> amp og loop (send og return), og må si at disse kablene er helt sjef! Har tidligere hatt andre kabler til ca 100 kroner, og de har konka ut før eller senere, noe som kanskje kan skyldes at jeg har en tendens til å alltid slippe kabelen rett i gulvet når jeg tar den ut fra gitaren.. :P
Bytta nettopp ut selve kabelen som går fra tuner til gitar fra Planet Waves til AG, fordi den ikke fungerte med inputen på gitaren som normalt låser kabelen fast uten at man trenger å ta den via reimen. Har totalt 4 kabler + en pachekabel.
Elgitar: Gibson Les Paul 08 Standard m/ Suhr Aldrich (bridge) og Bare Knuckle Cold Sweat (neck)
Akustisk gitar: Taylor 114E
Forsterker/kabinett: Marshall JVM 410H og Marshall 1936V
Pedaler: T-Rex Fuel Tank Junior, Korg Pitchblack, BYOC Overdrive 2 (handmade by Hallstein) og ISP Decimator G-String

Vis innleggGuns N' Roses, 28.11.2010 - 20:36, skrev:

Alfi er genial ^^

#23 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 17.03.2012 - 13:23

Dette er de tøffeste kablene i gata. Tåler uendelig med juling og låter bra!!!
PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#24 razorback94

Viderekommen

• Medlemmer
  • 195 Innlegg:

Skrevet 23.04.2012 - 00:15

Bestilte meg et par av disse dagen før du ble forhandler :o Kablene tåler alt!

Du tror du ikke kunne pushet på så dekunne laget stereokabler/trs-kabler? ;) Gjerne med en vinkla plugg, trenger det til en gitar med piezo ...
Music Man JP6 BFR
Marshall JVM410H
Marshall 1960A

#25 Meum

Nybegynner

• Medlemmer
  • 19 Innlegg:

Skrevet 26.04.2012 - 14:44

Fikk en kabel idag. Veldig fornøyd.

Har hatt en litt sliten noname-kabel fra før, så byttet litt fram og tilbake for å høre forskjell. Ved akkorder var lyden tydligere og renere, mens noname hadde litt mer konstant grums. Høyere på halsen var forskjellen mye større, jeg har slitt litt med å få en god tone på de lyseste tonene, men nå hadde jeg mye mer kontroll. Distortionen og humbuckeren høres mye bedre og renere ut.

Ga generelt mer kontroll og bedre følelse med spillinga. Anbefales!
Gitarer og greier

#26 Troll

Strange Deja Vu

• *Støttemedlem
  • 10560 Innlegg:

Skrevet 02.05.2012 - 09:05

Bestilte en slik for å teste, og til den prisen så virker det som en solid kabel. Veldig godt festet plugger og selve kabelen er laget med fleksibel metall i kabelen. Fargen er diskutabel, men jeg bruker en Monster-cable fra gitar til effekter, mens denne havner inn i ampen.
Det står også "Life time warranty" på kabelen :) Jeg måtte gi mer enn 2x mer for en Monster kabel med livstidsgaranti.

Dette innlegget har blitt endret av Troll: 06.05.2012 - 00:24

'09 Schecter Blackjack ATX C-1
'08 Schecter Hellraiser C-7 NT
'05 Epiphone LPC m/ EMG 60/81
'XX Taylor BB akkustisk
Marshall JVM, Madamp AM15MkII > Framus 212V30 > custom 1x12 V30 >> PODXT ms, UX1