Hopp til innhold

[Annonse] Augustkampanje - 10% på Mayones og Laboga

3 replies to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 01.08.2011 - 12:45

Siden sommeren glimter med sitt fravær (i alle fall her i Kristiansund) så får vi prøve å spre litt "solskinn" på andre måter. Derfor gir PowerGuitar.no 10% rabatt på alle Mayones gitarer og basser* - samt på alle Laboga forsterkere og kabinetter som kjøpes/bestilles i August.

Postet bilde

Postet bilde

* avslaget på Mayones gjelder prisene på selve instrumentet og ikke på tilvalg/customvalg.
PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 embedded

Grudgesludge

• Medlemmer
  • 1594 Innlegg:

Skrevet 01.08.2011 - 21:12

Så har jeg lån som må betales ned. Sleng opp et slikt tilbud i juletider eller neste sommer og jeg slår til!

#3 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 18.08.2011 - 19:31

Noen har spart penger allerede. Noen fler? :)

#4 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 22.08.2011 - 09:44

Litt over en uke igjen.... B)