Hopp til innhold

[Annonse] CMATmods Signa Drive (overdrive pedal)

4 replies to this topic

#1 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 11:45

CMATmods Signa Drive

Overdrive pedal med mye tone. Overtoner og strengeseparasjon drypper ut av forsterkeren med denne i bruk. En 3 veis switch gir muligheten å velge mellom forskjellig klipping og gain

Signa drive kan brukes til alt fra clean boost til Marshall-type crunch, og alt i mellom. En veldig allsidig overdrive pedal.

Postet bilde

Pris: 1.150,-

PowerGuitar.no har forhandleravtale med CMATmods.
PowerGuitar.no
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#2 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 29.07.2011 - 14:21

Drive over a bump...... :P

#3 rocktrond

Gitarsjappe og greier

• *Støttemedlem
  • 3785 Innlegg:

Skrevet 18.08.2011 - 19:33

Dette er en virkelig bra og allsidig overdrive som det finnes gode annmeldelser av på nett (sitter på iPhone) så jeg får ikke linket opp nå - Google er din venn :)

#4 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 18.02.2012 - 12:11

Tenkte egentlig å kutte ned på pedalsalget, men akkurat denne modellen ble så populær at jeg har tatt inn et lite lager kun av denne. Topp overdrive!!!!
PowerGuitar.no
Mayones gitarer // DBZ gitarer // Buddy Blaze gitarer // Laboga forsterkere // Diamond forsterkere
Pro Tone pedaler // Mad Professor pedaler // Aurora fargerike strenger // Bare Knuckle Pickups
Send PM til rocktrond brukeren min - da jeg sjelden er logget på med denne forhandlerkontoen

#5 PowerGuitar.no

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 101 Innlegg:

Skrevet 17.03.2012 - 14:54

Fortsatt ett par igjen av disse.
PowerGuitar.no