Hopp til innhold

[Avsluttet] Gibson-kampanje på 30-50 gitarer

12 replies to this topic

#1 Backstage Musikk

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 28 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 12:51

Da er kampanjen over. Hvis du var interessert i noen av modellene, men ikke hadde anledning til å kjøpe denne helgen; ta kontakt på morten@backstagemusikk.no så ser vi hva vi får til.

I forbindelse med Gibson-dagene på Jessheim i dag (17 juni) og i Sandvika i morgen (18 juni har vi kampanje på følgende modeller:
NB: Gjelder kun på disse datoene, og førstemann til mølla. Jeg kommer ikke til å klare å oppdatere lista etterhvert som vi selger ettersom 4 modeller har gått allerede fra jeg begynte å skrive innlegget, og det er litt texas i dag. Gruppebilde kommer etter hvert som jeg får tid. På forespørsel tar jeg detaljerte bilder av enkelte modeller. Lurer dere på rask info, ring 63982222 i dag (jessheim) eller 67550500 i morgen (sandvika) og spør etter Morten.

NB: Dette er ikke den komplette lista, men så langt jeg rekker å komme. Litt å gjøre i dag. Ring eller kom innom for øvrige modeller!

Les Paul Standard Reissue '58 V.O.S. - Ebony Veil kr 26 599,- Pris: Ta kontakt
ES335 1960 Slim Neck - Antique Vintage Sunburst Gloss Veil kr 29 599,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Reissue Goldtop 1957 V.O.S. Veil kr 26 599,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Custom Figured - Red Tiger Veil kr 29 599,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Goldtop 1956 V.O.S. Veil kr 25 599,- Pris: Ta kontakt
CS336 Figured Top - Aqua Blue Veil kr 28 099,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Custom 1957 3-Pickup V.O.S. - Ebony Veil kr 32 499,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Custom 1957 Reissue m Minihumbuckers- Goldtop Veil kr 28 599,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Signature Marc Bolan V.O.S Veil kr 37 399,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Standard Reissue 1959 V.O.S. - Washed Cherry Veil kr 39 399,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Standard Reissue '59 - Quilt Lemonburst Veil kr 47 299,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Custom '58 Chambered Lightly Figured - Lemonburst Gloss Veil kr 33 499,- Pris: Ta kontakt
Johnny A. Signature w/Bigsby Veil kr 33 499,- Pris: Ta kontakt
ES355 Gloss - Antique Faded Cherry w/Maestro Veil kr 29 599,- Pris: Ta kontakt
ES335 Reissue 1959 V.O.S - Antique Vintage Sunburst Veil kr 29 099,- Pris: Ta kontakt
ES335 - PlainTop - Vintage Sunburst Veil kr 20 399,- Pris: Ta kontakt
Songwriter Deluxe Standard - Antique Natural Veil kr 23 199,- Pris: Ta kontakt
Doves in Flight - Antique Cherry Veil kr 41 799,- Pris: Ta kontakt
Nick Lucas 12th fret - Vintage Sunburst Veil kr 31 299,- Pris: Ta kontakt
SJ-200 TRUE VINTAGE - Antique Natural Veil kr 35 299,- Pris: Ta kontakt
SG 61' Reissue - Heritage Cherry Veil kr 12 799,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Standard '08 - Honey Burst Veil kr 19 699,- Pris: Ta kontakt
Explorer 7-string - Ebony Veil kr 14 799,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Traditional - Goldtop Veil kr 15 799,- Pris: Ta kontakt]
Les Paul Standard LTD '60s 2010 - Fireball Top Veil kr 24 599,- Pris: Ta kontakt
Flying V '68 - Cherry Veil kr 9 099,- Pris: Ta kontakt
SG Reissue Bass - Heritage Cherry Veil kr 10 099,- Pris: Ta kontakt
Reverse Explorer - ST $ Veil kr 13 799,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Junior - Satin Cherry Veil kr 6 399,- Pris: Ta kontakt
The Holy V - Worn Cherry $ Veil kr 12 799,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Studio - Ebony - Chrome Hardware - Lefthand Veil kr 11 899,- Pris: Ta kontakt
Les Paul Traditional - Light Burst Veil kr 17 799,- Pris: Ta kontakt
SG Standard - Heritage Cherry Veil kr 9 899,- Pris: Ta kontakt

Postet bilde

Dette innlegget har blitt endret av Backstage Musikk: 18.06.2011 - 16:15

Backstage Musikk holder til i Sandvika (rett utenfor Oslo) og er forhandler av det meste mellom himmel og jord innenfor musikkinstrumenter og tilbehør.

Kort fortalt kan vi skaffe alt, og det er bare å spørre. Til informasjon er det Morten Larsen (som også har en privat profil på forumet og er selvutnevnt propagandaminister) som styrer denne kontoen. Hvis du har noen som helst positive eller negative tilbakemeldinger har vi veldig lyst til å høre fra deg!

#2 Morten Larsen

Propagandaminister

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 16:37

Oppdaterte med nye priser nå. Noen som ønsker bilder av noen spesielle gitarer? Skal prøve å legge til flere på lista i løpet av kvelden...
Medeier og gitaransvarlig på Backstage Musikk i Sandvika og på Jessheim - www.backstagemusikk.no

*Disclaimer*
Ytringene mine på dette forumet er mine private og er ikke nødvendigvis representative for Backstage Musikk sine standpunkt eller meninger.

#3 Imaginos

Tillitsvalgt

• *Støttemedlem
  • 1372 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 17:41

Er ikke dette samme lista som vintagegitar har utstilt under "Tahitifestivalen", minus en Jimmy Page #2...?

http://forum.vintage...start=0&rid=828

#4 kristoffereide

Kønig

• Moderators
  • 2997 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 17:46

Les Paul Custom '58 Chambered Lightly Figured - Lemonburst Gloss Veil kr 33 499,-
Kampanjepris: 35.750,-

Hahaha
*Relativt fantastisk*
Tilgi mine mange skrivefeil, jeg bruker iPhone...

Feedback for kjøp/salg
www.eanalog.com

#5 Backstage Musikk

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 28 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 18:02

Vis innleggkristoffereide, 17.06.2011 - 17:46, skrev:

Les Paul Custom '58 Chambered Lightly Figured - Lemonburst Gloss Veil kr 33 499,-
Kampanjepris: 35.750,-

Hahaha
Når alle de andre er så mye billigere må vi jo tjene penger på noe? ;-)
Er retta nå. 27990,-
Backstage Musikk holder til i Sandvika (rett utenfor Oslo) og er forhandler av det meste mellom himmel og jord innenfor musikkinstrumenter og tilbehør.

Kort fortalt kan vi skaffe alt, og det er bare å spørre. Til informasjon er det Morten Larsen (som også har en privat profil på forumet og er selvutnevnt propagandaminister) som styrer denne kontoen. Hvis du har noen som helst positive eller negative tilbakemeldinger har vi veldig lyst til å høre fra deg!

#6 davidsen

Corporal Clegg

• *Støttemedlem
  • 2747 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 19:23

Det var jo et sjakktrekk å ha denne kampanjen rett etter at ferie- og skattepengene er kommet inn på kontoen :-) her var det mye fint!

#7 Morten Larsen

Propagandaminister

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 17.06.2011 - 23:12

Vis innleggdavidsen, 17.06.2011 - 19:23, skrev:

Det var jo et sjakktrekk å ha denne kampanjen rett etter at ferie- og skattepengene er kommet inn på kontoen :-) her var det mye fint!
Var nok god timing, ja. Første dag unnagjort og hvis i morgen også går etter forventningene går det nok Gibson-gitarer for rett under en halv million disse to dagene. Tjener jo nesten ikke en krone på sånne stunt, men veldig god PR og mange fornøyde kunder. Mye av det jeg ikke hadde puttet på listen har gått, men heldigvis gikk det mye vi hadde dobbelt av. Fortsatt 30-40 godsaker igjen hvis noen tør. Tror oppmøtet i morgen I Sandvika blir heftig. Slenger ut noen bilder av Keri Kelli som spiller så fort jeg får til.
Medeier og gitaransvarlig på Backstage Musikk i Sandvika og på Jessheim - www.backstagemusikk.no

*Disclaimer*
Ytringene mine på dette forumet er mine private og er ikke nødvendigvis representative for Backstage Musikk sine standpunkt eller meninger.

#8 hkurt

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 1211 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 10:52

Vis innleggBackstage Musikk, 17.06.2011 - 18:02, skrev:

Når alle de andre er så mye billigere må vi jo tjene penger på noe? ;-)
Er retta nå. 27990,-
Nei, er ikke det.. :lol:
Wee...

#9 Curl-Head

7th heaven

• Medlemmer
  • 1481 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 11:22

Å satan! En 7-strengs Explorer faktisk!
"Hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg"

#10 Morten Larsen

Propagandaminister

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 14:58

Vis innlegghkurt, 18.06.2011 - 10:52, skrev:

Nei, er ikke det.. :lol:
Haha. Nei, er ikke det. Litt hektisk i går. ;-) Fjerner uansett prisene på slutten av dagen. ;-)

*Disclaimer*

#11 The Euphor

En puzzlete fyr...

• Moderators
  • 9050 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 15:07

Fin farge på den blå i front. :) Hva heter fargen?
Retasting nachos, exhaling beer, I love getting drunk.
Musikk er matematikk.
"Endelig en metalltrommis som slår ordentlig hardt. Jeg er så jævla lei alle som ser ut som de sitter og strikker bak trommesettet. Bare så vidt de er borti cymbalene. Det låter jo så tannløst. Hva er det som er metall med det?"
www.turbo-tuner.com
Kadenser og resolusjon

#12 Morten Larsen

Propagandaminister

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 15:58

Vis innleggThe Euphor, 18.06.2011 - 15:07, skrev:

Fin farge på den blå i front. :) Hva heter fargen?
Gitaren er Gibson CS336 Figured Top - Aqua Blue låter helt rått. Litt i samme land som Taylor T3. :-)

*Disclaimer*

#13 Backstage Musikk

Forhandler

• Kommersielle aktører
  • 28 Innlegg:

Skrevet 18.06.2011 - 16:16

Og DER ble det hemmelige priser igjen. Takk til alle som handlet, og gratulerer med mange fine børser til samlingene!