Hopp til innhold

Android apps og sånt

9 replies to this topic

#1 Birk

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 553 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 10:15

Vel, så sitter jeg her endelig med ny mobli, Sony Ericsson Xperia Arc.
Dette er min første mobil av denne typen, så jeg føler meg relativt grønn på det meste her.
Noen som har noen hint og tips til bruk, oppsett, morsomme og nyttige apps, spill?
Mvh
Birk

#2 Troll

Strange Deja Vu

• *Støttemedlem
  • 10560 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 10:40

Skaff deg en bra AppKiller ihvertfall. Masse unødvendige programmer som tar plass, kapasitet og batterilevetid. Greit å holde styr på de med appkiller.
Ellers er det mye kjekke og unødvendige ting som horoskop, kalkulator, AngryBirds og mye mer. =p
Spotify premium er jo verdt det også :)
'09 Schecter Blackjack ATX C-1
'08 Schecter Hellraiser C-7 NT
'05 Epiphone LPC m/ EMG 60/81
'XX Taylor BB akkustisk
Marshall JVM, Madamp AM15MkII > Framus 212V30 > custom 1x12 V30 >> PODXT ms, UX1

#3 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11770 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 11:51

gStrings er jo smart å ha.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#4 Arne.

The boy from nowhere

• Medlemmer
  • 3582 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 12:43

Vis innleggTroll, 18.05.2011 - 10:40, skrev:

Skaff deg en bra AppKiller ihvertfall. Masse unødvendige programmer som tar plass, kapasitet og batterilevetid. Greit å holde styr på de med appkiller.
Ellers er det mye kjekke og unødvendige ting som horoskop, kalkulator, AngryBirds og mye mer. =p

Beklager at jeg tar det i den tråden her, men bare så sign. din, programmerer i flash du og eller?

Schecter Damien-4 SELGES!!
Main equipment
G&L Tibute Sb-2 & Schecter Damien 4
Hartke Ha3500 m/Hartke VX410

A girl on each arm

Vis innleggBrunostpapir, 18.11.2009 - 19:36, skrev:

Arne. står hvertfall ikke og er sur når han har fått ny v-gitar, for han holder det med is i barnebeger

#5 Grohl

Aparte

• Medlemmer
  • 1322 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 13:04

Vis innleggTroll, 18.05.2011 - 10:40, skrev:

Appkiller er ikke nødvendig.

http://geekfor.me/fa...r-with-android/

Ellers finnes det en hel masse apps som er fine.

Gitarmessig er Castors forsalg fint. Hvis man vil kjøpe ting har man jo også:

- ebay
- paypal

ellers liker jeg:

- dolphin browser HD (nettleser) fungerer med premiumabonnementet til lastpass $12 pr. år.
- swiftkey tastatur

++++

Dette innlegget har blitt endret av Grohl: 18.05.2011 - 13:09

#6 Troll

Strange Deja Vu

• *Støttemedlem
  • 10560 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 13:06

Vis innleggArne., 18.05.2011 - 12:43, skrev:

Beklager at jeg tar det i den tråden her, men bare så sign. din, programmerer i flash du og eller?

Mja, men nei.. Mer elektronikkrelatert og noe java.. Programmerer uC/mikroprosessorer i C og C++ :)
Hvis du lurer på noe angående en kodesnutt elns, så er det bare å sende PM så kan jeg jo prøve å se på den ;)

gStrings er fint! Androradio og lignendes verktøy er også flott. For å være ærlig så har jeg nesten ikke fått bruk for funksjonene på HTCen min.. Går mest i Opera og Spotify :P

Grohl: Interessant.. Virker som det gir mening, så kanskje greit å kutte Appkilleren likevel :)

Dette innlegget har blitt endret av Troll: 18.05.2011 - 13:09

'09 Schecter Blackjack ATX C-1
'08 Schecter Hellraiser C-7 NT
'05 Epiphone LPC m/ EMG 60/81
'XX Taylor BB akkustisk
Marshall JVM, Madamp AM15MkII > Framus 212V30 > custom 1x12 V30 >> PODXT ms, UX1

#7 Grohl

Aparte

• Medlemmer
  • 1322 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 13:12

Vis innleggTroll, 18.05.2011 - 13:06, skrev:

Mja, men nei.. Mer elektronikkrelatert og noe java.. Programmerer uC/mikroprosessorer i C og C++ :)
Hvis du lurer på noe angående en kodesnutt elns, så er det bare å sende PM så kan jeg jo prøve å se på den ;)

gStrings er fint! Androradio og lignendes verktøy er også flott. For å være ærlig så har jeg nesten ikke fått bruk for funksjonene på HTCen min.. Går mest i Opera og Spotify :P

Grohl: Interessant.. Virker som det gir mening, så kanskje greit å kutte Appkilleren likevel :)

For de som ikke gidder å lese linken jeg ga, så sier den vel noe sånn som at Android er Linuxbasert og at programmer som ligger i bakgrunnen og "kjører" egentlig ikke kjører på vanlig måte. Det bruker litt minne, men Linux klarer selv å finne ut hvor mye minne den trenger til det programmet du akkurat kjører nå.

#8 Jeggs

100% beef!

• Medlemmer
  • 524 Innlegg:

Skrevet 18.05.2011 - 23:01

Impossible level game!
Being awesome since 1989!

#9 PerA

II-V-I

• Medlemmer
  • 3062 Innlegg:

Skrevet 19.05.2011 - 10:04

http://storeforventn...ndroid-mobiler/

#10 Birk

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 553 Innlegg:

Skrevet 19.05.2011 - 10:43

Tusen takk, skal sjekke dette ut når jeg har vendt meg til å skli fingrene rundt på et display.
Mvh
Birk