Hopp til innhold

[ KJØPT] 2 billetter til Roger Waters - The Wall Live - Telenor Arena

5 replies to this topic

#1 Mortius

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 628 Innlegg:

Skrevet 21.04.2011 - 14:14

Ønsker å kjøpe 2 billetter til The Wall. Verken dato eller prisnivå spiller noen rolle. Helst 2 billetter ved siden av hverandre, og gjerne billetter til de fremste feltene (høyeste prisnivå). Betaler i utgangspuntet utsalgspris. Befinner meg i Bærum og kan komme hente hvis billettene befinner seg i rimelig nærhet (Oslo, Drammen etc.), hvis ikke betaler jeg gjerne for frakt.

Send PM og så tar vi det derifra.

EDIT: Har nå fått kjøpt fra en svensk billettside. Forhåpentligvis går det bra. Kan stenges.

Dette innlegget har blitt endret av Mortius: 26.04.2011 - 21:44

#2 nitro

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 259 Innlegg:

Skrevet 23.04.2011 - 22:39

Tips: http://oslopuls.afte...ticle527813.ece

Det legges ut noen ekstrabilletter førstkommende tirsdag. Er du heldig kan det jo være du kan få tak i et par.
The Sun Sets Forever Over Blackwater Park

#3 Audun

"Smartass"

• Moderators
  • 8604 Innlegg:

Skrevet 23.04.2011 - 23:02

Jeg har faktisk en kompis som prøver å kvitte seg med to billetter til den 30, men det kan vel by på problemer i og med at han befinner seg i trøndelag.
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"

Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

#4 Mortius

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 628 Innlegg:

Skrevet 24.04.2011 - 00:20

Vis innleggnitro, 23.04.2011 - 22:39, skrev:

Tips: http://oslopuls.afte...ticle527813.ece

Det legges ut noen ekstrabilletter førstkommende tirsdag. Er du heldig kan det jo være du kan få tak i et par.
Edit: I artikkelen står det 12. april?

Vis innleggAudun, 23.04.2011 - 23:02, skrev:

Jeg har faktisk en kompis som prøver å kvitte seg med to billetter til den 30, men det kan vel by på problemer i og med at han befinner seg i trøndelag.

Jeg kjøper de gjerne av han. Betaler selfølgelig for frakt, selv om det kanskje da er risikosport med tanke på postens noen ganger uforutsigbare leveringstider.

Dette innlegget har blitt endret av Mortius: 24.04.2011 - 00:24

#5 Audun

"Smartass"

• Moderators
  • 8604 Innlegg:

Skrevet 24.04.2011 - 00:24

Vis innleggMortius, 24.04.2011 - 00:20, skrev:

TAKK!

Hvis jeg ikke klarer å skaffe billetter på tirsdagen vil jeg gjerne kjøpe de av han. Betaler selfølgelig for frakt, selv om det kanskje da er risikosport med tanke på postens noen ganger uforutsigbare leveringstider.

Jeg kan høre med han i morgen hvordan det ligger an. Et par dager siden han fortalte at han hadde dem til salgs.
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"

Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

#6 nitro

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 259 Innlegg:

Skrevet 24.04.2011 - 19:44

Vis innleggMortius, 24.04.2011 - 00:20, skrev:

Edit: I artikkelen står det 12. april?
Nei, har du sett. Jeg lurer virkelig på hvor min interne klokke var i øyeblikket jeg fant den der og skrev posten.

Beklager så meget. :)
The Sun Sets Forever Over Blackwater Park