Hopp til innhold

Dominus

3 replies to this topic

#1 askret

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 2068 Innlegg:

Skrevet 27.03.2011 - 14:29

Med litt blandede følelser jeg oppretter denne tråden!
Dominus avtalte kjøp med meg, utvekslet adresse og kontonummer,og siden har jeg ikke hørt en lyd!
Pakken ligger fremdeles klar til sending her hos meg, men ingen penger, så ingen handel..

Så Dominus, et stort minus (haha) til deg!
Gir du lyd fra deg, så kan vi jo fremdeles ordne handelen...

Dette innlegget har blitt endret av CastorFiber: 10.08.2011 - 21:57
To rapporter, jeg har lagt til undertittel.

Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!

#2 Torgersen

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 203 Innlegg:

Skrevet 10.08.2011 - 12:42

Jeg har desverre heller ingenting positivt å fortelle om denne karen. Forhåndsbetalte direkte inn på kontoen hans et beløp for en Yamaha Guitalele for en mnd siden. Fikk beskjed om at penger var på konto, og pakken sendt. Fikk aldri svar på spørsmål om sporingsnr. Ingen pakke er kommet, og Posten har ingenting registrert i sitt system på at han har sendt noe til min addresse.
Mistenker rett og slett at jeg har blitt svindlet. :angry:

#3 Audun

"Smartass"

• Moderators
  • 8603 Innlegg:

Skrevet 10.08.2011 - 17:17

Vis innleggTorgersen, 10.08.2011 - 12:42, skrev:

Jeg har desverre heller ingenting positivt å fortelle om denne karen. Forhåndsbetalte direkte inn på kontoen hans et beløp for en Yamaha Guitalele for en mnd siden. Fikk beskjed om at penger var på konto, og pakken sendt. Fikk aldri svar på spørsmål om sporingsnr. Ingen pakke er kommet, og Posten har ingenting registrert i sitt system på at han har sendt noe til min addresse.
Mistenker rett og slett at jeg har blitt svindlet. :angry:

Hm. Brukeren (dominus) har ikke vært aktiv siden mars i år. Handlet du med han her, eller vet du hvem han er?
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"

Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

#4 Torgersen

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 203 Innlegg:

Skrevet 10.08.2011 - 18:24

Ganske lang historie, sender deg en PM.