Klarte ikke å finne en tråd, så jeg laget en..
Uansett, jeg handlet en gitarkropp av han. Den var minst like pen som lovet, alt var som det skulle, ble sendt med en gang, og helt upåklagelig pakket inn. Anbefales.
Brötthäst
Started by CastorFiber, 27.02.2011 - 19:53
3 replies to this topic
Skrevet 27.02.2011 - 19:53
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.
http://db.tt/8bNRgeY
Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.
http://db.tt/8bNRgeY
Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!
Skrevet 31.03.2011 - 14:24
Kjøpte en Gretsch av Brötthäst.
Gitaren var som beskrevet, ble levert på Posten dagen etter at jeg kjøpte den og var veldig godt pakket inn i både gigbag, papp og bobleplast.
Alt i alt en smooth deal!
Gitaren var som beskrevet, ble levert på Posten dagen etter at jeg kjøpte den og var veldig godt pakket inn i både gigbag, papp og bobleplast.
Alt i alt en smooth deal!
Skrevet 17.09.2011 - 14:01
Kjøpte en forsterker av ham. Den var godt pakket, i originalemballasje, og usedvanlig pent behandlet. Kan absolutt anbefale å handle med Brötthäst.
Silence is the new loud...
Gitarer: Flaxwood Liekki, Fender Strat (mex), MJT telecaster, Squier Classic Vibe 60's Telecaster, Epi LP100, Egenherpa fretless-gitar, Taylor 114CE
Forsterkere: Egnater Rebel-20, Vox DA-5, Fender Champion 600
Alt for mange pedaler, samt diverse annet stæsj...
Gitarer: Flaxwood Liekki, Fender Strat (mex), MJT telecaster, Squier Classic Vibe 60's Telecaster, Epi LP100, Egenherpa fretless-gitar, Taylor 114CE
Forsterkere: Egnater Rebel-20, Vox DA-5, Fender Champion 600
Alt for mange pedaler, samt diverse annet stæsj...
Skrevet 21.11.2011 - 16:27
Jeg kjøpet en telecaster av denne karen. Alt gikk som en drøm! Gitaren var godt pakket, i god stand og ble raskt levert. Brötthäst anbefales!