Hopp til innhold

Kjøp din egen GitarNorge Tskjorte!

27 replies to this topic

#21 sarge

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2624 Innlegg:

Skrevet 22.05.2011 - 12:34

Vis innleggTroll, 22.05.2011 - 12:30, skrev:

40 grader, vaske på vrang som bør det vel gå greit. Gjelder alle klær med print på.. =p
Ja, vasker aldri T-skjorter på noen annen måte.
Youth is wasted on the young

#22 kristoffereide

Kønig

• Moderators
  • 2996 Innlegg:

Skrevet 22.05.2011 - 12:35

Nei, jeg vasket den slik...
*Relativt fantastisk*
Tilgi mine mange skrivefeil, jeg bruker iPhone...

Feedback for kjøp/salg
www.eanalog.com

#23 The Euphor

En puzzlete fyr...

• Moderators
  • 9050 Innlegg:

Skrevet 22.05.2011 - 12:43

Endelig fant jeg de vasketipsene jeg var ute etter. :)
Retasting nachos, exhaling beer, I love getting drunk.
Musikk er matematikk.
"Endelig en metalltrommis som slår ordentlig hardt. Jeg er så jævla lei alle som ser ut som de sitter og strikker bak trommesettet. Bare så vidt de er borti cymbalene. Det låter jo så tannløst. Hva er det som er metall med det?"
www.turbo-tuner.com
Kadenser og resolusjon

#24 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11768 Innlegg:

Skrevet 22.05.2011 - 14:01

Trykket skal ikke falle av på disse, men husk de er laget "en og en". Er du misfornøyd med kvaliteten, kan det lønne seg å kontakte T100. Jeg er sikker på at de tar reklamasjoner på alvor. Jeg skal nevne kvalitetsproblemene for dem.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#25 Knewt

Bassrocker!

• Medlemmer
  • 519 Innlegg:

Skrevet 02.07.2011 - 11:38

Min genser har holdt seg fin gjennom mange vasker (uten å vrenge den) og tørkinger i trommel.
Utstyr
Fender P-bass MIJ, Ibanez EDB-555 (selges)
Gallien-Krueger MB500-II + Gallien Krueger 212MBE
Diverse pedaler: ProCo TurboRAT + EHX Bass Big Muff + Korg Pitchblack + EHX Nano Bassballs + EHX Echo Delay

#26 TUFFTUFFTUFF

TUFFTUFFTUFF

• Medlemmer
  • 1610 Innlegg:

Skrevet 02.07.2011 - 15:48

Sitat

De koster jo ikke mye, og sammenlignet med langt dyrere klær, holder de jo bra kvalitet.

Hm, man får tre av våra t-shirts (garanterar att trycket inte går bort i vask på de (screentryck). ) för samma pris.. och då har man fortsatt pengar kvar till en pils på Rema :) .

#27 hkurt

Psychofunkadelic

• *Støttemedlem
  • 1211 Innlegg:

Skrevet 02.07.2011 - 17:00

Vis innleggTUFFTUFFTUFF, 02.07.2011 - 15:48, skrev:

Hm, man får tre av våra t-shirts (garanterar att trycket inte går bort i vask på de (screentryck). ) för samma pris.. och då har man fortsatt pengar kvar till en pils på Rema :) .
Man bør jo kjøpe av både GN og GC. B)
Wee...

#28 TUFFTUFFTUFF

TUFFTUFFTUFF

• Medlemmer
  • 1610 Innlegg:

Skrevet 02.07.2011 - 18:07

Preciiis hkurt, why choose when you don´t have to.. nu när feriepengarna har kommit och allt :) . Jamen får man inte en gratis 9-låtars promo-cd med på köpet också (upptäckte jag litt senare).