Hopp til innhold

[SOLGT] Fin USA Strat med Suhr pickups

1 reply to this topic

#1 franktore

Whippersnapper

• Medlemmer
  • 4306 Innlegg:

Skrevet 26.08.2010 - 18:17

Hei! Selger en gitar jeg er veldig glad i. Det gjelder en fin amerikansk Stratocaster fra 2002. Låter fint til pop/rock/jazz, samt tyngre sjangre. Kropp i ask, hals i lønn for de som tenker på slikt. Finishen heter «Sienna Sunburst» og er litt mer spennende enn en ordinær sunburst. Det sitter 3 stk Suhr V60LP-pickups i den, som låter veldig fint. Disse ble installert i april, og har en nypris på cirka 2685 kroner. Takler vreng litt finere enn standardmikrofonene, og cleaner fint opp når man tar ned volumet litt.

Gitaren er i god stand, menhar et par skader siden den har blitt brukt veldig mye. Skadene kan sees på bildene.

Vedlagt fil  strat1.jpg   129.29K   104 Antall nedlasninger

Vedlagt fil  strat2.jpg   92K   104 Antall nedlasninger

Vedlagt fil  strat3.jpg   109.31K   83 Antall nedlasninger

Vedlagt fil  strat4.jpg   69.25K   72 Antall nedlasninger

Nypris lå på cirka 14000, og siden jeg nettopp har påkostet nye pickups går den for 6900 kroner. Betaler du 7500 kroner, kan du få med en pakke med Sperzel låsbare stemmeskruer jeg ikke fikk tid til å montere før jeg ville selge gitaren. Disse koster vanligvis 700 kroner, og de følger altså med for 600 kroner ekstra. Original hardcase følger med.

Bor du i Oslo eller i nærheten kan gitaren sees, prøves og hentes sentralt på Majorstuen i Oslo.

Send meg en PM hvis du er interessert!
Kan også nåes på mail via finn-annonsen min

Selges fordi jeg er en fattig student som vil prøve noe nytt. :-)

UPDATE: Show's over, folks...

Dette innlegget har blitt endret av Trickster: 02.09.2010 - 09:59

Question everything.

Vil du kjøpe min Mesa Boogie Mark IV? Høystbydende over 10.000,- får den! Trykk her!

#2 franktore

Whippersnapper

• Medlemmer
  • 4306 Innlegg:

Skrevet 29.08.2010 - 15:50

Har senket prisen litt, håper på større interesse ;)
Question everything.

Vil du kjøpe min Mesa Boogie Mark IV? Høystbydende over 10.000,- får den! Trykk her!