Tommern
Started by Tommern, 17.08.2010 - 21:33
7 replies to this topic
Skrevet 17.08.2010 - 21:33
Da gjør jeg som oppfordret i retningslinjene for tråden, oppretter en tråd om meg selv. Har jo både solgt og kjøpt noen greier her på GN, så da er mitt hode herved ute ...
Canadian Breed T-Class Custom
Levinson Blade Delta Standard
Höfner HA-GA 04
Mesa Boogie MkI RI
Höfner HA-GA 04
Mesa Boogie MkI RI
Skrevet 17.08.2010 - 21:41
Kjøpte en gitar av Tommern, beklager at jeg har glemt å opprette en "hurra for Tommern"- tråd. Som jeg allerede har røpet, dette gikk mer enn knirkefritt. Jeg hadde gitaren i hus før jeg fikk somlet meg til å betale! Grom innpakning, også, og varen var som lovet.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.
http://db.tt/8bNRgeY
Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.
http://db.tt/8bNRgeY
Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!
Skrevet 03.07.2011 - 09:14
Kjøpte noen pedaler herfra, betalte på forskudd, og pedalene ble sendt som avtalt. Godt pakket og alt i orden!
Amper: Mesa/Boogie Roadster, Ibanez TSA15H, Madamp G2 (2watt rør) og en Roland MicroCube
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!
Kabinett: Marshall 1922, med 2xV30, Harley Benton 2x12, . Ibanez TSA112C og 2 stk hjemmelagde 1x12 V30 kabinetter
Gitarer: Fender VG Strat, Gibson Les Paul Gothic, Gibson Explorer, LTD Snakebyte og flere andre..
Annet: Boss GT-100 og et hav av pedaler, stadig noe til salgs!
Skrevet 19.07.2011 - 14:18
Kjøpte en Telecaster fra han nettopp. Handelen gikk knirkefritt og varen ble sendt dagen etter jeg betalte.
Gitaren var pakket skikkelig godt inn - tydelig at denne karen vet hva han driver med
Gitaren var pakket skikkelig godt inn - tydelig at denne karen vet hva han driver med
Skrevet 20.12.2011 - 18:27
Har handlet en liten amp hos denne karen. Forhåndsbetalte, og ampen kom pent innpakket med posten.
Bra dialog underveis. Anbefales!
Bra dialog underveis. Anbefales!
Skrevet 10.01.2012 - 15:01
Knirkefri handel av en nydelig telecaster med denne karen her! God kommunikasjon, betalt på forskudd og fikk varen overraskende fort. Gitaren var ekstremt godt pakket inn, han vet hva han driver med :-) Takk for Fender'n Tom!
Skrevet 10.01.2012 - 15:15
o2903, 10.01.2012 - 15:01, skrev:
Knirkefri handel av en nydelig telecaster med denne karen her! God kommunikasjon, betalt på forskudd og fikk varen overraskende fort. Gitaren var ekstremt godt pakket inn, han vet hva han driver med :-) Takk for Fender'n Tom!
Canadian Breed T-Class Custom
Höfner HA-GA 04
Mesa Boogie MkI RI
Höfner HA-GA 04
Mesa Boogie MkI RI
Skrevet 29.04.2012 - 02:57
Jeg solgte en T-Rex Twister II til Tommern.
Handelen gikk smertefritt, og pengene var overført til min konto kort tid etter at kontonummer ble oppgitt.
Tommel opp for Tommern
Handelen gikk smertefritt, og pengene var overført til min konto kort tid etter at kontonummer ble oppgitt.
Tommel opp for Tommern
Gitarer: Warmoth, Gibson og Ernie Ball Music Man
Amp og Kabinett: Diezel Herbert gjennom et Bogner 2x12" oversized kabinett.
Effekter og Pedaler: Eventide Modfactor og Timefactor, Pete Cornish G-2, Xotic BB Preamp, Carl Martin Compressor, Ernie Ball Volume Pedal, Fulltone Clyde Deluxe Wah.
Hør for deg Axl Rose og Maria Mena i duett...
Amp og Kabinett: Diezel Herbert gjennom et Bogner 2x12" oversized kabinett.
Effekter og Pedaler: Eventide Modfactor og Timefactor, Pete Cornish G-2, Xotic BB Preamp, Carl Martin Compressor, Ernie Ball Volume Pedal, Fulltone Clyde Deluxe Wah.
Hør for deg Axl Rose og Maria Mena i duett...