Hopp til innhold

[Byttes] EHX Small Stone (strøken phaser)

1 reply to this topic

#1 Konnis

Silverburstfunkadelic

• Medlemmer
  • 3986 Innlegg:

Skrevet 01.02.2010 - 21:45

Bruker ikke phaseren min så veldig mye, så bytter den ut i noe nytt. Det er en standard Electro Harmonix Small Stone, altså den varianten som har svært chassis og ser mandigst ut. Small Stone regnes som en av standardphaserne og er svært utbredt og mye brukt opp gjennom tidene.

Postet bilde
Sånn ser den ut.

Litt spesifikasjoner:
Rate-knott som justerer hastigheten på phasingen
Color-bryter som velger mellom mild phaser og ekstrem phaser (kan lage noen skikkelig morsomme lyder :D)
True bypass
Minijack-strøm (følger med FuelTank'er og overgang fra DC-plugg til minijack får man for under femtilappen, så det er ikke noe stort problem)

Slik låter den.

Byttes helst i chorus, men dersom du har en annen snasen pedal, ta kontakt. Flanger kan være interessant. Pedalen befinner seg i Asker, 20 min sør for Oslo. Har ikke originalemballasje men sending er ikke noe problem, porto på "bytters" regning.

Kontakt skjer på PM eller mail: hakons93@gmail.com

Dette innlegget har blitt endret av Konnis: 02.02.2010 - 22:19

Gitar: Gibson Explorer '76 RI, Ibanez RG520IX, Epiphone LP, Ibanez model #691 '77
Amp: Hughes & Kettner TriAmp - Orange PPC212
Pedalbrett: Custom Audio Electronics wah - Korg Pitchblack - MXR Phase 90 - Maxon OD-9 - Line 6 M9

#2 Konnis

Silverburstfunkadelic

• Medlemmer
  • 3986 Innlegg:

Skrevet 02.02.2010 - 22:20

Vil bare meddele at jeg nå ser etter en pedaltuner hovedsaklig. Boss TU-2, Korg Pitchblack osv.
Gitar: Gibson Explorer '76 RI, Ibanez RG520IX, Epiphone LP, Ibanez model #691 '77
Amp: Hughes & Kettner TriAmp - Orange PPC212
Pedalbrett: Custom Audio Electronics wah - Korg Pitchblack - MXR Phase 90 - Maxon OD-9 - Line 6 M9