på jakt etter en billig donorgitar til prosjekt. alle typer av intresse. leter også etter gull hardware til type sg/les paul
[Kjøpes] Rimelige gitardeler eller hel gitar
Started by amoski, 26.01.2010 - 17:04
7 replies to this topic
Skrevet 26.01.2010 - 17:04
Gear:
Gibson Sg Standard
Morgan legend series strat
Random park forsterker
Dunlop GCB95 Original Crybaby Wah Pedal
Analogman Sunface
Klira Torando (60talls)
Gibson Sg Standard
Random park forsterker
Analogman Sunface
Klira Torando (60talls)
Skrevet 26.01.2010 - 18:07
Har et par humbuckere med deksel i gull, men har ikke peil på hvilket merke det er. De var ubrukt da jeg kjøpte de på finn.no 300kr+frakt for begge?
Har også noen strat og LP volumknotter, jack deksel til strat samt et hvit plekterbret til strat om det er av interesse.
Har også noen strat og LP volumknotter, jack deksel til strat samt et hvit plekterbret til strat om det er av interesse.
Skrevet 27.01.2010 - 11:41
Eirikop, 26.01.2010 - 18:07, skrev:
Har et par humbuckere med deksel i gull, men har ikke peil på hvilket merke det er. De var ubrukt da jeg kjøpte de på finn.no 300kr+frakt for begge?
hvordan låter buckerene da?
Gear:
Gibson Sg Standard
Random park forsterker
Analogman Sunface
Klira Torando (60talls)
Gibson Sg Standard
Random park forsterker
Analogman Sunface
Klira Torando (60talls)
Skrevet 27.01.2010 - 14:28
Skulle jeg gjerne visst
De ble kjøpt inn til et prosjekt som aldri ble noe av og har ikke vært testa på en gitar, det eneste jeg vet om standen er at de skal virke da de ankom med ny embalasje på og aldri har blitt brukt.
De ble kjøpt inn til et prosjekt som aldri ble noe av og har ikke vært testa på en gitar, det eneste jeg vet om standen er at de skal virke da de ankom med ny embalasje på og aldri har blitt brukt.
Skrevet 27.01.2010 - 18:19
Har en Epiphone LP-300 jeg aldri spiller på lenger. Det var riktignok min første ordentlige elgitar, så jeg er litt tvilende til om jeg egentlig vil kvitte meg med den. En LP-300 er altså en Standard, men med påskrudd hals. Kan forøvrig ikke sammenlignes med billigdriten (unnskyld til eventuelle eiere) LP-100. Kommer uten pickuper og vol/tonekontroller, men med all annen nødvendig hardware, samt en pose med ekstra deler som fulgte med den gangen jeg kjøpte den. Har noen få riper og hakk i seg, hovedsakelig på hodet, men ingenting altfor sjenerende. Har spilt inn et album med den, låter fordømt bra til rimelig gitar å være egentlig. Kanskje ikke prosjekt nok? Du får se om det er interessant iallfall. 

Flere bilder her: http://smg.photobuck...aul%20Standard/

Skrevet 28.01.2010 - 00:40
Har noe original LP hardware liggende. ABR-1 bru, Stoptail og studs fra en LP Classic. Dessverre ikke gull, men...
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"
Audun på ReverbNation
Audun på Myspace
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"
Audun på ReverbNation
Audun på Myspace
Skrevet 28.01.2010 - 15:44
Kølabrennern, 27.01.2010 - 18:19, skrev:
Har en Epiphone LP-300 jeg aldri spiller på lenger. Det var riktignok min første ordentlige elgitar, så jeg er litt tvilende til om jeg egentlig vil kvitte meg med den. En LP-300 er altså en Standard, men med påskrudd hals. Kan forøvrig ikke sammenlignes med billigdriten (unnskyld til eventuelle eiere) LP-100. Kommer uten pickuper og vol/tonekontroller, men med all annen nødvendig hardware, samt en pose med ekstra deler som fulgte med den gangen jeg kjøpte den. Har noen få riper og hakk i seg, hovedsakelig på hodet, men ingenting altfor sjenerende. Har spilt inn et album med den, låter fordømt bra til rimelig gitar å være egentlig. Kanskje ikke prosjekt nok? Du får se om det er interessant iallfall. 

for fin gitar til å gyve løs på synes nå jeg. kva hadde du tenkt deg for den da?
Gear:
Gibson Sg Standard
Random park forsterker
Analogman Sunface
Klira Torando (60talls)
Gibson Sg Standard
Random park forsterker
Analogman Sunface
Klira Torando (60talls)
Skrevet 28.01.2010 - 22:15
Forsåvidt enig. Usikker på pris, er ikke helt kjent med hva akkurat denne modellen er verdt faktisk. Jeg betalte blodpris (3500) da jeg kjøpte den for noen år tilbake fordi jeg ikke var bevandra i elgitar-verdenen. Spørs akkurat på hva du vil betale egentlig.

Denne tråden er låst