Vurderte lenge hvor jeg skulle poste denne. Teori og teknikker, samspill, komposisjon, musikk generelt... I det store og hele er dette en uke med fokus på elektrisk gitar, så da ble det dette forumet.
Da er det på tide å bestemme seg! Skal man være med må man registrere seg tidlig, dvs februar. Har du tid og vil oppleve noe litt utenom det vanlige? Lyst til å treffe noen profilerte gitarister med mye erfaring? Ivrig etter å lære mer om hvordan man kan ta opp sitt eget gitarspill? Mange spørsmål kan sikkert stilles...
Denne uka er noe av det morsomste, og slitsomme, jeg har vært med på. Det går i ett fra du kommer til plassen og til du reiser derfra. Tidlig våken for første time. Mat. Mer gitarspill. Mat. Rytme/opptaksklasse. Mat. Øving/komponering. Søvn. Fem dager på rappen. Framføring siste dagen med en låt som skal være komponert under campen - noe man egentlig ikke har tid til, men man ofrer gjerne litt søvn.
Dette er en uke som gjør underverker for teknikken!
Fra tidligere år er det rimelig å anta at det vil koste mellom 5-6.000,- SEK uten at jeg vil siteres på akkurat den biten.
Jeg skal signe meg opp for 1st international week, da det har blitt en tradisjon. Kommer sikkert til å kjøre fra Trondheim til Gøteborg, så om noen vil sitte på er det mulig.