Hopp til innhold

Kjærlighetslivet !

1964 replies to this topic

#41 ErlendB

Kjøp- og salgsmoderator

• Medlemmer
  • 4186 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 22:37

Vis innleggThunder Fingers, 20.12.2009 - 22:26, skrev:

damer eller månder?

Måneder, helst!
Music Man Petrucci BFR
ESP Horizon NT-II Custom
Fender Stratocaster Japan

#42 tomsti

Mesadicted

• *Støttemedlem
  • 1946 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 22:40

vært sammen med samma fruen i snart 2,5 år. Og vi har ikke krangla en eneste gang!
Seven Ends - bandet mitt
Gibson Les Paul Custom Alpine White
ESP Eclipse CTM VBK
Mesa Boogie Dual Rectifier Black Taurus
Mesa Boogie 4x12 Stiletto
Martin D-35
Tomsti`s utstyr

#43 Duckling

Pilk

• Medlemmer
  • 6063 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 22:42

Vis innleggSlash93, 20.12.2009 - 22:35, skrev:

Men til de som har lest min "historie" i småpraten og her. Bør jeg fortsette å være venn med hu? Har hatt en helt jævlig dag, og bare gått og tenkt på at jeg vil ringe henne. Som venn liksom ..
Om det funker så er jo venner aldri å forakte. Om det bare blir rart og sært og merkelig så kan man kanskje vurdere hva som er best..

If you want love, buy a dog

Plastic Paddies

#44 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11758 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:09

Hva med å vente til hun ringer deg?
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#45 Audun

"Smartass"

• Moderators
  • 8601 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:16

Vis innleggThunder Fingers, 20.12.2009 - 20:56, skrev:

Neida, Ser det ikke som et vennehelvete.. Det at hun ene vil henge med meg synes jeg er rart, for jeg har prøvd rimelig hardt, og hun er fullt klar over at jeg fremdeles er ute etter henne, hehe..

Men det er JEG som har gjort feilen, Enten har jeg ikke prøvd hardt nok, eller så har jeg prøvd for hardt og vært alt for tydlig, som hun sa til meg "Du hadde hatt en sjangse om du ikke hadde prøvd så hardt".

Merkelig ting å si. La henne være, og vær den som sier: "I dag passer det ikke, har andre planer!"
Slash: "I can hear some really cool bluesy licks at the end here, so if you just let me get my Les Paul...."
Keith: "There's no way you're coming anywhere near my track!"

Audun på ReverbNation
Audun på Myspace

#46 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11758 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:24

Enig. Nå er ikke jeg akkurat på sjekkern, for å si det slik, men manipulerende damer, type "Mamma #2 fra helvete" er skumle saker.

Har litt for mange kompiser som har det trist i slike forhold. Man ender opp i et forhold som blir mer som en midøstenkonflikt enn det det burde være.

"Hvis du skal få lov til det, så skal jeg jamen få lov til blablabla..." De skal bestemme hva du har på deg, hva du skal mene, hva du skal bidra med i forhold til barn, hva som skal gjøres i huset, hva du skal gjøre i forhold til jobb, hva du bruker fritiden til og så videre.

Det er ikke uvanlig at hvis man "får lov til" å delta som tilskuer på et sportsarrangement på en lørdag, for eksempel, så kreves det gjenytelser av typen "ubegrenset shopping i en hel dag", støvsuging, barnepass og dyre middager. Jeg tuller ikke. Ligg unna slike damer. De er ikke noe å samle på. La de være alene.

Det er utrolig mange menn som finner seg i det utroligste av denslags.

Nå skal det sies at det sikkert finnes menn som ikke akkurat er drømmemannen heller, men det er ikke tema her.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#47 Slash93

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:28

Snakka med hu, og vi bestemte at vi ikke skulle snakke sammen mer. Det skal jeg klare .. Ingen i verden betyr mer for meg enn hu, men jeg skal klare det.
We had the same dream
Lived life to the extreme
A loaded gun jammed by a rose

#48 Curl-Head

7th heaven

• Medlemmer
  • 1481 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:38

damer og dedikering til musikken er to ting som ikke går helt hånd i hånd. :P
"Hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg"

#49 tomsti

Mesadicted

• *Støttemedlem
  • 1946 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:39

var ikke det veldig drastisk da?
Seven Ends - bandet mitt
ESP Eclipse CTM VBK
Martin D-35
Tomsti`s utstyr

#50 Slash93

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:43

Hu har jugd for meg, fått meg til å tro at hu vil ha meg. Føler det blir feil å fortsette som venner ..

Dette skal det bli sang om!

Dette innlegget har blitt endret av Slash93: 20.12.2009 - 23:43

We had the same dream

#51 Thunder Fingers

No more mr. nice guy.

• *Støttemedlem
  • 2146 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:49

Ser den Slash93.. Kuttet all kontakt med eksen for ikke så lenge siden, og kommer nok til å være ganske kjølig når/om jeg treffer henne igjen noen gang.

Men ja, planen min er å unngå den jenten jeg snakket om hehe, et problem da, skal til henne på nyttårsaften, men jeg har andre tilbud og.

Meg på myspace

Spiller med:
Chain Collector

Last Cliff (kommer snart!)

#52 tomsti

Mesadicted

• *Støttemedlem
  • 1946 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:50

Vis innleggThunder Fingers, 20.12.2009 - 23:49, skrev:

Ser den Slash93.. Kuttet all kontakt med eksen for ikke så lenge siden, og kommer nok til å være ganske kjølig når/om jeg treffer henne igjen noen gang.

Men ja, planen min er å unngå den jenten jeg snakket om hehe, et problem da, skal til henne på nyttårsaften, men jeg har andre tilbud og.

:lol:
Seven Ends - bandet mitt
ESP Eclipse CTM VBK
Martin D-35
Tomsti`s utstyr

#53 Thunder Fingers

No more mr. nice guy.

• *Støttemedlem
  • 2146 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:51

Det var 2 forskjellige ;) Skal ikke til eksen på nyttårsaften.

Meg på myspace

Spiller med:
Chain Collector

#54 Thunder Fingers

No more mr. nice guy.

• *Støttemedlem
  • 2146 Innlegg:

Skrevet 20.12.2009 - 23:59

Vis innleggCurl-Head, 20.12.2009 - 23:38, skrev:

Tja, Finn en musikalsk dame som vet hva det går i, så er det ikke no problem, Det var ikke musikken som var grunn til at det ble slutt sist..

Meg på myspace

Spiller med:
Chain Collector

#55 Metalbrain

Tappefaen

• Medlemmer
  • 3752 Innlegg:

Skrevet 21.12.2009 - 00:31

Vis innleggCurl-Head, 20.12.2009 - 23:38, skrev:

Det der kan være veldig sant. :P
Men kommer an på dama. :)

Dette innlegget har blitt endret av Metalbrain: 21.12.2009 - 00:32

#56 Slash93

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 1459 Innlegg:

Skrevet 21.12.2009 - 00:35

De sier som oftest "oi, du var flink" når de hører deg første gang, og begynner å snakke om noe annet.
We had the same dream

#57 kristoffereide

Kønig

• Moderators
  • 2992 Innlegg:

Skrevet 21.12.2009 - 04:47

Vis innleggCastorFiber, 20.12.2009 - 23:24, skrev:

Enig. Nå er ikke jeg akkurat på sjekkern, for å si det slik, men manipulerende damer, type "Mamma #2 fra helvete" er skumle saker.

Har litt for mange kompiser som har det trist i slike forhold. Man ender opp i et forhold som blir mer som en midøstenkonflikt enn det det burde være.

"Hvis du skal få lov til det, så skal jeg jamen få lov til blablabla..." De skal bestemme hva du har på deg, hva du skal mene, hva du skal bidra med i forhold til barn, hva som skal gjøres i huset, hva du skal gjøre i forhold til jobb, hva du bruker fritiden til og så videre.

Det er ikke uvanlig at hvis man "får lov til" å delta som tilskuer på et sportsarrangement på en lørdag, for eksempel, så kreves det gjenytelser av typen "ubegrenset shopping i en hel dag", støvsuging, barnepass og dyre middager. Jeg tuller ikke. Ligg unna slike damer. De er ikke noe å samle på. La de være alene.

Det er utrolig mange menn som finner seg i det utroligste av denslags.

Nå skal det sies at det sikkert finnes menn som ikke akkurat er drømmemannen heller, men det er ikke tema her.
Er ikke 100% enig i alt du sier her, dog mye. Jeg og dama har et flott forhold, både med tanke på hobbyer og barn og husarbeid. Dvs hun gjør det meste med husarbeid, jeg gjør det meste ang hobby og vi deler stor interesse rundt ungen. Jeg behøver ikke spørre om lov for å gjøre ditt og datt ( konserter, pils med gutta, øve i det sinnssyke) og ikke trenger hun be meg om lov til det samme. Jeg tar gjerne hand om husarbeid og ungen om hun finner ut at hun skal en tur på flaska. Om du synes dama er streng når hun ber deg støvsuge synes jeg du har er utdatert pliktsyn om husarbeid og bør heller skjerpe deg enn å be folk holde seg unna kvinner som ber gubbene sine bidra i husstanden. Mødre#2 som du sier ( klær,meninger osv) er jeg helt enig i at man bør holde seg unna
*Relativt fantastisk*
Tilgi mine mange skrivefeil, jeg bruker iPhone...

Feedback for kjøp/salg
www.eanalog.com

#58 Vampyro

Psychofunkadelic

• Medlemmer
  • 2504 Innlegg:

Skrevet 21.12.2009 - 09:32

Fælt så mange triste kjærlighetshistorier da. Jeg har vært sammen med fruen min i litt over 6 år nå. Og det har vært helt fantastisk.

#59 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11758 Innlegg:

Skrevet 21.12.2009 - 09:37

Kristoffereide- for det første lever ikke jeg i et slikt forhold som jeg skisserer. "Har litt for mange kompiser"...
For det andre- jeg har ikke noe i mot å støvsuge eller gjøre andre ting i huset. Det skulle bare mangle.

Det jeg synes er stusslig, er hvis madammen skulle løpe rundt og bestemme hva jeg skal gjøre, hvor mye, og bruke det som et byttemiddel for at jeg skulle bruke tid på andre ting.

Ikke så viktig, men følte for å presisere.

#60 Thunder Fingers

No more mr. nice guy.

• *Støttemedlem
  • 2146 Innlegg:

Skrevet 21.12.2009 - 15:34

Vel, Du trenger ikke å bekymre deg for meg Castor, Hun vil ikke ha meg uansett :lol: Regner med at det var jeg som var grunnen til at du tok opp det der, hehe.

Vampyro, sånn som deg som kommer for å gni det inn trenger vi ikke noe av i denne tråden :lol:

Meg på myspace

Spiller med:
Chain Collector