Hopp til innhold

Dagens Nedtur

12401 replies to this topic

#12401 CastorFiber

Forumbudeie

• Administrators
  • 11758 Innlegg:

Skrevet I går, 22:32

Neida. Takstmannen erikke en "uhildet" person, men en bilselger ansatt av forsikringsselskapet som vil kjøpe bilen din så billig som mulig. Jeg vraket en Golf for noen år siden, og prutet opp prisen med ti tusen, altså nesten 10% ved å innhente egne opplysninger fra forhandlere, og ha slike argumenter som det der.

Mannen prøvde seg med at den ikke var verdt mer enn det han sa, og da ba jeg bare om å få eksempler på hvor man kunne få en tilsvarende til den prisen. Da ga han seg faktisk.

jeg tok meg en tur på bilnorge.no, på bilforhandlere i nærområdet og på finn, og plukket ut noen eksemplarer som var litt høyt priset og refererte til de.

Hele undersøkelsesjobben tok vel en halvtime. Har aldri hatt så god timelønn, jeg.
Gjør deg og meg en tjeneste! Skaff deg ekstra stor Dropbox (genialt program) ved å klikke på linken! Jeg får også større box.
Dropbox er kort sagt gratis lagringsplass på nettet. Funker på smarttelefoner også. 2GB er gratis. Bruker du linken, får du 2,3 GB.

http://db.tt/8bNRgeY

Tusen takk for hjelpen! Det setter jeg stor pris på. Send meg en PM hvis du slår til!

#12402 Mortenolb

Kjøttmeispatruljen

• *Støttemedlem
  • 2994 Innlegg:

Skrevet I dag, 04:08

Vis innleggKristianF, I går, 18:23, skrev:

Bussen gikk det fint med. Traff den akkurat på hjørnet, midt på fronten min.
Problemet mitt er at det er en gammel BMW E30, en bil som har litt varierende prisnivå, og da min er i bra stand og har veldig lite rust håper jeg at taksten blir deretter...

Ah, fin bil og :(
Ei kjerring som kræsja i forrige bilen min, ble taksta til 15k, som var iogforseg en riktig pris(kjøpte bilen for 15k et par år før det, så), og det endte med at jeg fikk utbetalt 14,5k, beholdt bilen og fiksa den for 3k. Dét var grei timebetaling.

Ibanez RGA-7(Seymour Duncan Blackouts)

Ibanez RGT-42DX(Bare Knuckle Painkiller)

LTD M-II

Epiphone Les Paul Custom(Seymour Duncan Distortion(SH-6))

Laboga The Beast Head

Harley Benton G212 Vintage