Her kommer mine arme små:

Ibanez GSR 205 - Kjøpte den på impuls for å ha en drittbass jeg ikke trenger å være redd for. Ligger på skolen når den ikke lånes bort til kamerater eller elever.
Aria IGB 68/5FL - Fretlessen min! Jeg er kjempefornøyd med den men jeg ville nok ikke kjøpt akkurat den hvis jeg ikke hadde fått den så billig. Jeg foretrekker egentlig 4str, halsen er litt vel tynn og trebånds preamp er ikke helt min greie. Det siste gjør ikke så mye for den låter herlig i passiv mode. Uten båndmarkeringer er litt tricky men det var en god erfaring da jeg begynte med kontrabass.
MusicMan Stingray - Dette er alle konfirmasjonspengene og sparepengene mine da innkapslet i to styker tre. Det er to år siden nå men jeg er fortsatt like fornøyd. Birdseye maple i halsen er så fint at jeg tror jeg kommer til å fortsette med det resten av livet!

Vester ??? - Min første bass. Har beholdt den for nostalgien, ikke noe mer å si om den.

BSX T-Bass - Dette er en elektrisk kontrabass. Jeg elsker akkustiske også men dette var mere praktsisk for meg og mye billigere. Skeptikere vil alltid være skeptikere, men jeg får god trening på den og lyden (Bartolini piezo og pre) er digg.
Jeg har også en Amerikansk Fender jazz bass jeg egentlig bare låner. eieren har gått over til 6str, og har lånt meg denne for at jeg skal bytte halsen til en uten bånd. Betalingen er at jeg får ha den en god stund.
Dette innlegget har blitt endret av AXL: 31.12.2005 - 00:40