Hopp til innhold

[VURDERER Å SELGJA] Peavey 6505, 4x12, 2x12

4 replies to this topic

#1 ToreFagerheim

Psychofunkaibanez

• Medlemmer
  • 1756 Innlegg:

Skrevet 27.10.2008 - 21:11

Heisann folkens! Dersom hotplate ikkje gjer meg fornøgd med 6505-en min, skal den ut.

Peavey 6505: Dersom du er interessert veit du nok kva dette er for slags amp. 120W røyr, brutal vreng, brukt av mange kjende metallband (Arch Enemy, Carcass, All That Remains, Bullet For My Valentine osv.) Røyra er eit år gamle, men har ikkje ofte blitt køyrd hardt, så dei har vel ei stund igjen å leva. Ampen speler ufatteleg høgt, og skjærer skikkeleg gjennom eitkvart lydbilete. Pris: 5000,-

4x12: Dette kabinettet er laga av Magnus Wiig, som styrer med gitaronline.net og kallar seg deformed her på forumet. Kabinettet har Swamp Thang og Texas Heat. 8ohm. Knall kabinett med sinnsjukt feit lyd, grunnen til at det kanskje skal ut er at det berre er for stort for meg som ikkje har bil eller noko. Kabinettet vart laga til ein av gitaristane i Dawn of Retaliation, og har då bandlogoen på grillen. Pris: 4000,-

2x12: Dette er eit Marshall 1922 2x12. Skarp mellomtone og diskant. Lite og portabelt 8ohm, er vel under 20kg, kan sendast i posten. Pris: 1500,-

Har ikkje hastverk med å kvitta meg med noko, så skambud er lite vits i. :)

Postet bilde

Postet bilde
http://shadowmind.bandcamp.com/ Nytt band - ny musikk! Høyr! :D

Fractal Audio Axe-FX + mange gitarar.

IBANEZ IST KRIEG

#2 Wylde Thing

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 769 Innlegg:

Skrevet 27.10.2008 - 21:16

selga? du som var so nøgd med lyden? kva skal du ha i staden då? du skal i alle fall ikkje slutta, noko mindre inn i hus kanskje? du burde heller få deg et band og flytta ampen og kabet i øvingslokalet ogso heller kjøpt noko enkelt i staden til å øva heima med.
kor du bur du? kanskje intr i kabet.
Kxk V7 Custom m EMG81-7 Schecter C7 Hellraiser m EMG 707, Schecter HELLRAISER V-1 FR BL ,
Ibanez RG 7620 m Seymore Duncan distortion bridge og 59' neck, Schecter C1 elite m Seymore Duncan Distortion bridge og neck, Epiphone Les Paul Custom "bullseye" m EMG 81/85, Yamaha strat m Seymore Duncan sh8 og custom lakk. , Morgan SCE 970 akustisk gitar.
Peavey 5150 II topp og kab, 6505+ og 1960AV.
Mine band: Vulture Industries og Sulphur

#3 ToreFagerheim

Psychofunkaibanez

• Medlemmer
  • 1756 Innlegg:

Skrevet 27.10.2008 - 21:44

Rytmelyden er heilt fantastisk, men er endå ikkje heilt nøgd med sololyden eg får. Er vel moglegens berre ikkje heilt min smak dette her. Men, som sagt skal eg testa hotplaten til ein kompis snart, og det KAN jo vera den gjer underverk.

Er ganske gira på noko ENGL for tida faktisk, powerball/fireball/blackmore/SE670, sjølv om sistnemnde er litt VEL langt utanfor budsjettet mitt. Av kabinett må eg ha noko mindre, og det knøttlille 1922-kabinettet er FOR lite igjen... Vil ha noko middels stort 2x12.

Bur på Klepp, som ikkje er så langt frå Sandnes og Stavanger.

IBANEZ IST KRIEG

#4 Aphelion

Stasminister og autotune-konge

• Moderators
  • 14316 Innlegg:

Skrevet 28.10.2008 - 09:38

Skjønner ikke helt hva slags nytte en hotplate skulle gjøre med denne ampen... Hiv en EQ i loopen for sololyd. Ned med bass rundt 200k, opp med mids. Funka knall for min del :)
Hr. Smiths Venner - en hyllest til Jokke!

Peavey 5150 vurderes solgt!

'89 Gibson Les Paul Custom
'03 Gretsch 6120 Chet Atkins hollowbody
'94 Fender MIJ Stratocaster med EMG-SA + SPC
'88 Charvel Model 3 med Bare Knuckle Miracle Man

Xotic AC Booster, basstom DIY-boost, PB 3.14 Fuzz, Dunlop Crybaby 535Q, Boss RE-20
Peavey 5150 topp, Fender Bassman 70 silverface topp, Orange PPC212OB kabinett

#5 ToreFagerheim

Psychofunkaibanez

• Medlemmer
  • 1756 Innlegg:

Skrevet 29.10.2008 - 23:15

Då har eg ordna ein feit bytte-deal med ampen, så den er praktisk talt solgt. 1922-kabinettet er antakeleg solgt og.

4x12 framleis til salgs!

IBANEZ IST KRIEG