Hopp til innhold

Stjålet utstyr!

10 replies to this topic

#1 Mytola

Sjefstufs

• Administrators
  • 4127 Innlegg:

Skrevet 01.05.2008 - 14:33

REGLER! LES FØR DU POSTER!

Her kan dere poste info og bilder om stjålet utstyr dere kjenner til. Noen regler vil jeg sette her:

-Det skal IKKE forekomme diskusjon om tingene her i tråden. Det kan dere ta andre steder. Målet med tråden her er at ting skal være så oversiktlig som mulig. Diskusjon og småsnakk vil bli slettet.
-Prøv å hold antall poster ned til et minimum. Rediger egne poster fremfor å skrive nye. Jeg skal prøve å holde førsteposten oppdatert så godt jeg kan, med linker til spesifikke poster her i tråden, slik at man slipper å lete og scrolle så mye.
-Lag postene så oversiktlige som mulig. Bruk avsnitt, fet skrift osv. for å gjøre det enkelt å lese. Pene og ryddige poster gjør det enklere å finne frem.

#2 Mytola

Sjefstufs

• Administrators
  • 4127 Innlegg:

Skrevet 01.05.2008 - 14:33

Fra TUR (Trondheim Underground Radio

Les Paul Anniversary 25/50

Fender Prodigy

Fender Jazzbass, Les Paul, Kremhvit Schecter, Gibson SG

Musikkweb's stjålet!-kategori under kjøp og salg.

#3 perottol

Studionerd

• Medlemmer
  • 844 Innlegg:

Skrevet 07.05.2008 - 14:31

Opprinnelig postet på TUR (Trondheim Underground Radio) - 12. April 2008
Ønsker informasjon hvis noen har kjøpt, sett annonse eller har blitt tilbudt å kjøpe noen av følgende instrumenter:
  • Takamine EF-407 halv-akustisk gitar, brun, new yorker style.( samme form som en klassisk gitar)
  • Ellis stompbox. (box for å trampe takt på) (brun, ca12x12cm)
  • Fender strat-lignende gitar. selvbygd med lilla kropp, hvitt hode, spertzel stemmeskruer, wilkinson stol og Blade levinson mikker.
  • Tar også med min bærbare pc som også ble stjålet. Dell Inspiron 8600.
send mail da vøttu..
Link: http://www.turmusic....64471#msg-64471

Opprinnelig postet på TUR (Trondheim Underground Radio) - 17. April 2008
Er det noen ærlige sjeler som har sett noe til en
  • Washburn mandolin, med en Fishman mikrofon?
Jeg tror det står en lapp med navnet mitt på kassa. Jeg vet ikke om at den er stjælt, den er rett og slett borte i rotet i forbindelse med flytting til og fra diverse studioer og øvingsrom i Dora/Lilleby-strøket.
Link: http://www.turmusic....ss/read,4,64509

Opprinnelig postet på TUR (Trondheim Underground Radio) - 5. Mars 2008
Følgende ting har blitt tatt fra meg:
  • En ´78 Fender Musicmaster med seymour Duncan Cool Rails pickup. Rød, i orginal Fender-kasse.
  • En ´52 Olds Trompet i en sort paddet koffert.
Dette ble stjålet i helga i Ila. Selvom jeg håper tyven blir rammet av en fæl, fæl sykdom, er jeg mye mer interessert i å få tingene mine tilbake, da de først og fremst er av meget høy affeksjonsverdi for meg og ingen andre. Om noen sitter på dette utstyret, eller får tilbud om å kjøpe det, vær snille å kontakte meg på tlf 97617522 eller via e-post.
Alexander Svanberg
Link: http://www.turmusic....ss/read,4,64092

Dette innlegget har blitt endret av perottol: 07.05.2008 - 14:33

Per-Otto
RåkkaRålla: http://snotpope.com

#4 trazan

Viderekommen

• Medlemmer
  • 80 Innlegg:

Skrevet 18.05.2008 - 23:38

Det slo meg at verden har blitt litt mindre de siste par tiår, så derfor:

Postet bilde Postet bilde

Dette er en Les Paul Anniversary 25/50. En slik ble stjålet fra meg på begynnelsen av 80-tallet, før internett hadde begynt å krabbe. Hvis noen har sett denne, eller skulle vite hvor den kunne befinne seg, så hadde det fortsatt vært overmåte hyggelig å høre om det...

Dette innlegget har blitt endret av trazan: 18.05.2008 - 23:43

#5 hovmod

Gitarrocker

• Medlemmer
  • 456 Innlegg:

Skrevet 19.05.2008 - 00:13

Sånn vil jeg også gjøre.

Min Fender Prodigy ble stjålet for en sånn omtrent seks-sju år siden, i Trondheim.
Jeg har en mistanke om at en dopfyr stod bak, det skjedde uka etter at jeg hadde besøk av en tvilsom kar på et nahspiel...

Uansett, en svart Fender Prodigy (jeg husker sånn omtrent serienummeret også, i tilfelle du vil spørre) brukte å være min.

Dette er det nærmeste bildet jeg fant. Min hadde ikke floyd rose.

Postet bilde

PS - hvis han du kjøpte den av også prøvde å selge en dritkul svær grønn LASER, så vil jeg ha igjen den også. :x

Dette innlegget har blitt endret av hovmod: 19.05.2008 - 00:15

#6 Ataxia

shoegazer

• Medlemmer
  • 3150 Innlegg:

Skrevet 15.06.2008 - 18:00

Edit: Gitarene har kommet på plass igjen.

Dette innlegget har blitt endret av Ataxia: 09.07.2008 - 19:15

NAMI!
SOLSTORM
OGNOISE

"Give me enough knobs, I can control the world."
-Zachary Vex

#7 Mytola

Sjefstufs

• Administrators
  • 4127 Innlegg:

Skrevet 23.06.2008 - 12:20

Sunburst strat fra midten av 90-tallet ble stjålet fra (et låst!) Norsk Rock Cafe på Brekstad 07.07.2007 (under Brekstad Kulturfestival). Lyst gripebrett, relativt store sår øvers, bak på kroppen. Gullfarget strengestol og jackinngang. Resten av mekanikken er sølvgrå (standard). Mangler lokk over fjærer bak. Volum-poten er limt fast. Stjålet med sort gigbag og gitarreim.

Si fra hvis du ser den!

#8 Guest_Thunder Fingers_*

• Guests

Skrevet 04.08.2008 - 17:30

Liten sjangs for at den dukker opp som følge av posting her, men det er vel en del av dere som roter rundt på Ebay og diverse andre nettauksjoner og mer suspekte gitarsider :P

ADRIAN SMITH (IRON MAIDEN) GUITAR STOLEN!
Published: August 4, 2008

Adrian's new Jackson guitar was stolen after the show in Athens on Saturday night.

Can all Maiden fans please be on the lookout for the guitar.
It will be extremely hard to get rid of as it's the only one in the world.
There will be a reward of a Maiden tour jacket and I'm sure a hand written letter of thanks from Adrian for anyone with information leading to the recovery of the guitar.

DESCRIPTION:
JACKSON STRAT COL. WHITE ADRIAN SMITH SIGNATURE MODEL, WHITE SCRATCH PLATE
EBONY FRETBOARD
ADRIAN SMITH SIGNATURE ON FRONT OF HEADSTOCK
HUMBUCKER BRIDGE PICK-UP
TWO SINGLE COIL PICK-UPS
RECTANGULAR BLACK MOULDED JACKSON GUITAR CASE.

The serial number of the guitar is 8467

If you have any info, please contact fanclub@ironmaiden.com

Postet bilde

#9 metalhead

Tosk!!

• Medlemmer
  • 1399 Innlegg:

Skrevet 16.08.2008 - 18:43

Musikkweb's stjålet!-kategori under kjøp og salg.

http://musikkweb.no/...lSubcategory=33
Følg med i norsktimene!

#10 Qystein

Nybegynner

• Medlemmer
  • 19 Innlegg:

Skrevet 11.11.2008 - 01:39

STJÅLET!

Vi har hatt innbrudd i øvingslokalet vårt på Tempe, og blitt frastjålet en svart Gibson Firebird Studio med hvitt plekterbrett og krom mekanikk. Serienr. er: (xxxx)60570

Gitaren lå i en svart gibsonkasse med kodelås, skinntrekk og hvit plysj på innsiden. Kodelåsen var lukket da gitaren ble stjålet, så det er mulig gitaren blir forsøkt solgt med ”defekt” eller fjernet kodelås.

Hvis du vet noe eller har blitt tilbudt å kjøpe gitaren kan jeg kontaktes (anonymt om ønskelig) på tlf: 48158533 / Oystein_D@hotmail.com

Tips som leder til at gitaren blir funnet blir belønnet!

#11 tommynor

Nybegynner

• Medlemmer
  • 23 Innlegg:

Skrevet 13.04.2009 - 21:17

Vis innleggMytola, 23.06.2008 - 13:20, skrev:

Sunburst strat fra midten av 90-tallet ble stjålet fra (et låst!) Norsk Rock Cafe på Brekstad 07.07.2007 (under Brekstad Kulturfestival). Lyst gripebrett, relativt store sår øvers, bak på kroppen. Gullfarget strengestol og jackinngang. Resten av mekanikken er sølvgrå (standard). Mangler lokk over fjærer bak. Volum-poten er limt fast. Stjålet med sort gigbag og gitarreim.

Si fra hvis du ser den!

Gullfarget Wilkinson VSVG altså
. Fortsatt liten sjanse for å få den tilbake (jeg har ny tilsvarende strat), men det skader jo ikke...