Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mustardbaby

Inaktiv medlem
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mustardbaby

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  • Interesser
    Musikk, film, spill, tegneserier.

Mustardbaby's Achievements

Nybegynner

Nybegynner (3/6)

0

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Ung mann fra det kalle nord som snart bor i Oslo.

Jeg er meget glad i musikk, film og spill. Og tegneserier. Og mat.

Liker å tro at jeg er en musiker (det er hvertfall det jeg sier hver gang jeg sitter og gråter for meg selv i fosterstilling) med noe å tilby verden (les: tynn bart og poser under øynene).

Av musikk jeg liker kan jeg nevne:

Dillinger Escape Plan, The Locust, Pig Destroyer, Aphex Twin, Deathcab for Cutie, Cattle Decapitation, Mike Patton, Anaal Nathrakh, Agoraphobic Nosebleed, Hanatarash, Meshuggah, Melvins, Mastodon, 1349, Some Girls, Blood Brothers, Strapping Young Lad, Blood has been Shed, Converge, Deftones, Nirvana, The Cure, Napalm Death, Public Enemy, Dälek, Faith No More, The Berzerker, Sunn O))), Khanate, Earth, Boredoms, Melt-Banana +++

Filmer er flott!

The Toxic Avenger, Street Trash, The Dark Knight, the Royal Tenembaums, Requiem for a Dream, Night of the Living Dead & co., Ichi the Killer, Old boy, The Texas Chainsaw Massacre, Terror on Elm Street, Evil Dead, Tokyo Gore Police, The Road, Kick Ass!, Sin City, Planet Terror, Death Proof, The Exorcist, Interview with a Vampire++

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.