Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

L.J

Inaktiv medlem
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om L.J

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

L.J's Achievements

Nybegynner

Nybegynner (3/6)

0

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Hei :smile:

Er en snart 21 år gammel gitarist ifra Rogaland.

Har spillt gitar aktivt i 4 år nå, og jeg bare digger den følelsen det instrumenet gir meg!

Spiller fortiden i 2 band, Code Blue og P-52.

Elsker musikk og den massive gitar lyden fra sent 60 tall til slutten av 70 tallet.

Da må man jo selfølgelig nevne at Jimi Hendrix er min gud!

Men det hele startet egentlig med at jeg som alltid har vært glad i god musikk, kjøpte en dag en live dvd av Roger Waters, den heter In The Flesh. Der så jeg en gitarist som heter Doyle Bramhall II, gjøre jobben til David Gilmour. Først syntes jeg at MR Bramhall var en kjedelig og lite følsom gitarist, som bare sto på scenen og tygget tyggegummi, men etter Another Brick In The Wall, så begynnte jeg og forandre litt mening, og etter Shine On You Crazy Diamond så var jeg solgt!

2 dager etter på kjøpte jeg min første gitar, en strat selfølgelig, og kjærligheten har bare vokst siden.

Nå eier jeg den nette sum av 15 gitarer, 3 forsterkere og ett passe stort pedal brett, som jeg har planer om og utvide kraftig nå til sommeren. Im hooked! :tongue:

En av de større drømmene mine går i oppfyllelse nå i Juni, for da skal jeg delta på Eric Clapton's Crossroads Guitar Festival 2010. 12 timer i strekk med gitar spilling! Det blir fantastiskt! :smile:

Noe dere lurer på, så bare spør :smile:

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.